joi, 9 august 2012

Serviciile bancare on-line

Mda, ma simt ca o babatie, am folosit abia astazi, pt prima data, serviciul on-line al unei banci :)

Desi ma consider destul de avansata tehnologic, nu am simtit nevoia sa accesez astfel de servicii, in ciuda faptului ca aveam prin casa, o smecherie de treaba dinaia in care se introduce cardul, de la Raiffeisen, de mai bine de jumatate de an :)
Iar cont pe la ei am de ... peste 10 ani :)

Azi am zis sa vad daca mi-au mai intrat bani in cont, de la clientii la miere!
Optiunea cu transferat bani in cont, cu taxe 0 de la o alta filiala Raiffeisen, este foarte la indemana pt toata lumea.

Am scotocit dupa aparatel, nu stiu cum il cheama dar e simpatic. Sper sa nu mi-l prinda Matei-butonel, ar fi exact pe gustul lui: mic, negru si cu multe butoane :)

Raiffeisen on-line

Am urmat instructiunile pe care mi le-a scris foarte frumos, doamna simpatica de la Raiffeisen-ul din "cartierul" meu. Evident, sunt si pe site instructiunile!

Raiffeisen on-line

Da, am fost sa intreb, din nou cum se foloseste, de teama ca sunt prea senila si nu o sa-mi amintesc ce mi s-a explicat cand mi-a fost inmanat aparatul :)
Eram destul de sigura ca e usor, trebuie sa se prinda cam orice fraier, dar am vrut sa fiu sigura ca nu gresesc ceva.

! Codul de utilizator se schimba dupa ce intri in meniu (prima data este generat de catre personalul bancii), deci iti alegi propriul cod, pe care incerci sa il si ti minte, daca poti :)
! Codul generat de aparat, cu cardul introdus in el, este mereu altul, deci aici nu trebuie stres pt retinut, doar pt tinut minte PIN-ul :)
! Aparatelul si intreaga aplicatie este gratuita, pentru clientii bancii, daca am inteles eu bine.

Si acum 10 min am incercat!
A fost ... cum nu se poate mai simplu :)
Mi-am verificat conturile si tot ce am poftit.
(Bobi, ai pus cu 6 lei mai mult decat trebuia, nu era cazul! :) )
Deci va fi cu atat mai usor, de acum inainte.

Concluzia este ca ... nu stiu altii cum sunt (persoane sau servicii bancare) dar Raiffeisen (in special personalul cu care am eu contact cel mai des, o data la doua-trei luni) si cu mine, suntem prieteni :)

PS: soacra mea foloseste aplicatia asta, nu stiu exact pe la ce banci are ea conturi, pt tot felul de plati on-line, de mai bine de 2 ani :)

8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Lasa, mai iau si eu avans! Tu esti tatal lui Butonel-cel-mic :)

      Ștergere
  2. Token se cheama :). La noi on line-ul e de baza,asa platim facturi,facem/lichidam depozite, plati,transferuri,conturi de firma...avem o cutie de tokene =)).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sar'na! e bine de stiut :)
      E simpatic tare, si suna asa a ... LOTR :D

      Ștergere
  3. :) bun venit in lumea dependentilor de online banking! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. :) welcome! o sa-ti placa, eu n-am mai fost fizic la banca de cand mi-a expirat cardul si a trebuit sa-l schimb; toate se fac cu online bankingul, ba cand m-am invatat si cu binele astea lenea a plusat si mi-am facut plata directa pentru toate facturile, sa nu mai stau eu la data x sa le platesc :) nu mai stiu cum e la raiffeisen, am renuntat sa platesc facturile prin ei pt ca aveau proceduri greoaie de renuntare la/schimbare suma, insa la ing sunt super la chestia asta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai imi place deja!
      Plata direct de pe card, am avut-o si eu activata la un momentdat, pt o factura de mobil a tatalui meu, din alt oras, nu reusea sa ajunga sa si-o plateasca singur :) Dar deja devenise mult prea complicat contextul, el insista sa-mi puna pe card suma aferenta, la cateva luni interval :)

      Pt alte plati automate ... recunosc, sunt cam paranoica. Mi s-a si intamplat sa-mi apara, acum cativa ani, niste plati prin Alba-Iulia, si eu nu am fost niciodata in orasul acela! Oare daca nu sesizam lipsa sumei ... ?
      N-am multa treaba cu bancile, deci Raiff e ok momentan.

      Guess what? Mi-am uitat codul de utilizator :D
      De 3 zile tot imi dau palme sa mi-l amintesc, si nu merge, si era ceva asaaaaa de simplu si de logic!

      Ștergere