luni, 6 august 2012

Mierea a inceput sa zboare!

Defapt aproape ca s-au injumatatit butoaiele :)
Ei ... de zburat chiar ... inca nu zboara, ca trebuie cu cretificat complex de producator, ca sa o imbarc in avion :) inca mai caut metode alternative pentru trimis in strainatate :)
Dar cei ce au primit pana acum miere de la noi, sunt extrem de multumiti, pot spune chiar ca am pus de un MLM mic :D

Si cum oamenii prefera sa-si transimta multumirea si aprecierile mai mult in privat ... eu ii trag de maneca sa ma laude si in public :)

Irina deja a cerut suplimentare de ceara si capaceala, vedem de unde le scot acum, din acestea chiar nu am stocuri mari :)
Mi-a spus ca piticii i-au fost incantati de capaceala, sper sa-i tina! :)
Ceara va intra, si la ea, in compozitia unei creme de galbenele, foarte simplu de facut si foarte eficienta, noi folosim deja de ceva vreme. Vad ca ea vrea sa produca niste cantitati masive, dupa cata ceara imi cere :D

Tanarul Dreamer este prins cu un festival de arta stradala, abia astept sa-mi povesteasca despre dansul, si despre cum i s-a parut mierea, cand se va intoarce acasa ...

Mona a promis ca o sa scrie public, abia astept, nu mi-a spus nimic despre cum i s-a partu mierea, de vineri incoace :) Tot de la ea am si ceva poze. La inceput nu am facut, v-am spus ca nu ma strofoc cu chestii fitzoase, ambalaje smecherei si alte aberatii, am doar un produs, bun, si cu el ma laud, nu consider ca ii trebuie mai mult de atat.
Apoi am zis sa fac totusi macar niste etichete, ca nu ma doare mana :)
Deci un pachet a ajuns la Bacau, pentru a fi impartit intre doua doamne, saptamana trecuta. Celalat in Harghita.
Au fost inpachetate in mare viteza (si etichetele "scrise cu picioarele"), afara se pregatea o mare furtuna si nu vroiam sa ma prinda plecata de acasa. M-am bucurat ca a ajuns bine, pozele de la Mona arata asa:






Atat socrul, cat si eu, va multumim din suflet pentru ca alegeti sa achizitonati de la producatorii mici, si cinstiti :)

2 comentarii:

  1. Buna treaba ca-i faci si pe altii sa guste lucruri atat de bune. Deci miere de mana=miere de scoarta de copaci? Tot nu prea pricep...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu ca impartasim aceeasi afinitate pt acest produs :)
      Uite aici o explicatie destul de detaliata, despre mierea de mana, intr-unul din articolele pe care le-am citat ca sursa, cand am scris inital despre miere

      "In principal, albinele culeg nectarul produs de flori, spre a prepara mierea. Atunci cand nu au la dispozitie flori, ele recolteaza seva de la arbori si produc mierea de mana. Aceasta poate avea origine strict vegetala, cand se colecteaza direct de la suprafata frunzelor ori lastarilor tineri, sau poate fi de origine animala, cand se interpun niste insecte mici, numite afide. Acestea se hranesc cu seva copacilor pe care o sug de la nivelul scoartei, apoi elimina o excretie speciala, cu mare continut de zaharuri si alte principii nutritive, pe care o recolteaza albinele."

      Ștergere