vineri, 17 august 2012

Donez biberoane

Mda ...
Am dat de plasa cu biberoane prin camara, cand faceam curat de curand.
Nu stiu de ce le-am mai pastrat, alt copil nu mai avem in plan si oricum nu biberoanele ar fi problema chiar daca ar mai fi.

Deci le donez, poate e cineva care le vrea/are nevoie. Le trimit eu prin posta, nu cer absolut nici un ban pe ele, doar sa ma scapati de ele, sa stiu ca nu ma mai incurca prin casa, dar nici nu poluez planeta aruncandu-le, caci ele sunt inca bune (chiar daca usor uzate), mai merg lejer folosite la inca 3-5-10 copii :)

O noapte in baie de clor, si apoi spalate/fierte si sunt ca noi, mult mai dezinfectate decat in momentul cumpararii din magazin.
"Bateria" de biberoane arata asa:

Donez biberoane

Cele 7 mari, sunt de 220ml, 4 mici de 120ml si doua grasane de 180ml.
Tetinele nu stiu daca se recomanda a fi folosite, cred ca mai bine cumparati noi, eu le pun si pe acelea, tot ce se vede in poza.

Nu le-am pus aici ca sa ma dau mare cu ceva, doar ca nu am in jur nici o mamica de bebe biberonist, sau nu sunt genul care sa primeasca biberoane second (eu n-as fi avut nici o problema sa le primesc, dar nu comentez despre altii), asa ca prefer sa nu ma complic. Net-ul e mare si poate le vrea cineva.
Nu stiu ce valoare ar avea in ziua de azi, nu mai retin cat au costat, nici nu stiu cat mai e un biberon in magazin, nu conteaza.

Dati cu comentariul, e pe principiul "primul sosit, primul servit"! :)

Gata, am fugit la garla! :)

3 comentarii:

  1. Mai e valabil anuntul ca sa il pun pe facebook.Te rog sa ma anunti cand ai noutati :)
    Mersi mult :)
    Ps.Minunat blog :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, inca este valabil.
      Mie mi-au cam ... sters contul de FB, de cateva zile! Probabil m-au taxat pt ca il foloseam doar o data pe luna :D

      Ștergere
    2. Rectific, am "scapat" de biberoane! Le-am dat unei doamne care lucreaza la Maternitate, impreuna cu o multime de scutece si alte maruntisuri, sa le imparta pe acolo, cui o avea nevoie de ele.

      Ștergere