sâmbătă, 11 august 2012

Pachetelul cu surprize

Astazi am primit un nou pachetel de la sapunareasa mea cu sapunuri bune.
Evident, din nou, Ligia m-a rasfatat maxim :)
Sa le luam pe rand ...


Am tot bazait-o legat de o crema de protectie solara, pana aproape ca a trecut vara :) la mine se anunta un week-end partial tomnatic, dar pare sa revina vara pe urma, deci cred ca ne va ajunge la fix, cantitatea de crema pe care am comandat-o, de test, anul acesta.

Crema este proaspata, la propriu, mi-a facut-o in noaptea de dinaintea expedierii :) am insistat eu sa ajunga pana vineri, sa-i pot da din ea si cumnatei Marmotescu, ce urmeaza a pleca in concediu, la mare-la soare, peste cateva zile.

Am insistat sa fie varianta cea mai simpla posibil, fara chestii fancy, doar formula de baza, care sa asigure protectia necesara, sa fie cat mai putin sau chiar deloc daunatoare. Oricum am o parere foarte proasta despre cremele, din comert, care se presupune ca ar trebui sa ne protejeze de efectele nedorite ale soarelui. Cand ma uit pe eticheta lor ma infior, acesta este principalul motiv pt care am preferat sa ne dotam cu costume de baie cat mai ... ample (adica tricouri si sort), decat sa ne ungem cu tot felul de prostii care ar putea sa ne faca mai mult rau.

Ideea e ca m-a atras foarte tare compozitia cremei pe care a prestat-o Ligia de curand
Unturi nerafinate de shea si cacao, ulei de galbenele (macerat in ulei extravirgin de masline), ulei de migdale dulci, presat la rece, oxid de de zinc, ceara de albine, extract CO2 de morcov si vitamina E.
Crema contine 30% oxid de zinc, care ii asigura cremei un factor de protectie de 30(ceea ce inseamna 97%)
. Particulele de oxid de zinc reflecta razele solare, asemenea unor mici oglinzi, oferind protectia UVB, UVA1 si UVA2; asta spre deosebire de filtrele solare chimice, prezente in majoritatea produselor de “protectie” solara de pe piata, care absorb o parte din razele UV.

 asa ca am pus mana si am inceput "negocierile" :)

Borcanelele cu crema de protectie solara sunt foarte simpatice, simple si elegante.
Crema are o consistenta incredibil de matasoasa, moale, dar nu curgatoare. Nu lasa deloc urme grase, ori de alt fel, ci lasa pielea catifelata, se intinde foarte bine si repede. Imi place ca nu are miros, sau nu unul persistent, asa am vrut-o eu.
Testam si cand o mai iesi soarele, dar sunt sigura ca face treaba, la prima vedere mi-a creat o impresie foarte buna.

Am incercat sa ma abtin de la a comanda (iar) pre multe, si asta nu pt ca nu-mi plac, ci dimpotriva, imi plac extrem de mult produsele ei, si mai ales implicarea, caldura cu care scrie despre ele.

Totusi am mai bazait-o cu ideea de pasta de dinti, pe care o prinsesem din zbor la un momentdat. S-a conformat si cu aceasta :)
A inghesuit 100gr intr-un recipient despre care ne-am pus impreuna deacord, ea nu vroia sa puna in ceva gen tub demachiant sau tub de pasta de dinti, pt ca am pierde noi mult din ea, respectiv cantitatea ramasa pe peretii tubului :)
Sper sa scrie ea mai pe larg si despre pasta de dinti. Pe scurt contine: argila alba, bicarbonat de sodiu, glicerina vegetala si altele.
Pasta de dinti, handmade by Ligia
Spala excelent, nu este asa de abraziva cum au mai fost alte paste de dinti cu argila, pe care le-am mai folosit in timp.
Miroase delicios, racoritor, feniculul si lemnul dulce au fost o idee trasnet. Deci nota 10 si pt asta, draga Ligia :)

Ce surprze am mai gasit in pachet? :)
Pai mi-a pus, in primul rand, un micut sapun despre care nici nu stiam ca l-a facut, stiam doar ca il are in plan, cel cu miere si propolis, un demential balsam pt buze cu aroma de caise, si inca un sapun mititel cu ulei de neem.
Crema protectie solara, sapunuri si balsam de buze,
handmade by Ligia

Am promis ca mai revin cu impresii, dupa primul post scris despre ea, dar nu m-am tinut de cuvant ...
In continuare ne simtim extraordinar de bine cu sapunurile ei, sub toate aspectele. Cel mai frecvent se folosesc:

  • sapunul cu ulei de neem, pt pleata mea, care se carlionteaza!!! din ce in ce mai tare :) 
  •  sapunul pt copii (pe corp), la fiecare splalare, copiii imi cer sa le arat daca se mai vede ursuletul de pe el :) Nu se mai vede, dar inca nu am terminat primul sapun, din cele doua.
  • si sapunul cu vanilie, alternativ cu ... nu mai stiu, ceva cu lapte de capra, pt dus, la noi, astia mari :)

Saru'mana pt toate! Nu intentionez sa mai revin vreodata la sapunurile industriale, asa ca ai grija de tine, sa ne mai faci! :D

Asa ... si ca treburile sa mearga snur pana la capat, Ligia m-a anuntat astazi, ca nu mi-a pus pachetul cu ramburs, cum ma asteptam eu ca va fi, ci sa-i virez suma aferenta (DUPA ce sunt sigura ca recipientele au ajuns in stare buna, si DUPA ce sunt sigura ca sunt multumita de produse :D) in contul de la Raiffeisen, caci si ea e "abonata" tot la ei :)
Deci voi avea ocazia sa surubaresc, din nou la micutul Token de la Raiffeisen, si sa fac, pt prima data, si plati on-line :)

PS: Vezi ca vine si la tine ploaia aia pe care ti-am promis ca o "aranjez", pe noi ne-a udat bine azi :D

4 comentarii:

  1. Multumesc, uite pentru ce-ti pierzi tu noptile...Imi trimiteai un gand bun si mergeai la culcare...ca altfel, cu odele astea, iara ma fastacesc...e fain cum ne indemnam noi, una pe alta, la culcare...un fel de "rade ciob de oala sparta". Eu in sfarsit azi-noapte m-am culcat la o ora mai normala din cauaza ca am fost intr-o vizita...si in vizita, cum e la romani, au insistat gazdele sa ma serveasca cu o visinata...si, gata, mi se taie filmul dupa un paharel...:-)
    Cremele solare vad ca au ajuns ravasite rau, cine stie cum o fi zburat coletul de colo colo pe la posta. Pastei de dinti, daca iti place mai fluida, poti sa ii mai adaugi tu cateva picaturi de apa plata. Merge sa pui si din borcanel cu o spatula, ceva, pe periute. Asta ca sa nu o mai transferi in tub, a iara iti ramane mai multa pe peretii tubului.
    Imi dau seama ca am gresit in textul de prezentare al cremei de protectie solara: 30% oxid de zinc inseamna FPS 30, nu 30% (FPS 30 te protejeaza in proportie de 97%). Am corectat si la mine.
    Iti multumesc pentru toate vorbele bune si "inimosenia" ta, de care aproape ca faci risipa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai ... eu am scris doar adevarul, nu stiu cat e de obiectiv sau inimos :) dar e purul adevar, asa le-am perceput eu.

      Cu alcoolul sunt exact-exact la fel :) dupa 100ml bere deja sunt cu genunchii moi, de altele mai tari nici nu mai zic :) lipsa de antrenament :)

      Cremele au ajuns ok, de ce spui ca-s ravasite? recunosc, n-am stat deloc sa bibilesc pozele, dar nici nu intentionam sa fac asta. Oricum era trecut de miezul noptii si nici nu am mai aprins lumina (motiv pt care un sapun este cu susul in jos), doar am dat cu blitz-ul pe ele, am descarcat in calc si am postat.
      Textul l-am scris pe nerasuflate, daca nu puneam si pozele, sa-l public, risca sa ramana o sapt nepublicat, si era pacat, chiar vroiam sa sti cum le-am perceput.

      Pasta de dinti e f buna, nu vreau sa-i fac nimic :) am deja o lingurita din plastic, o spatula dinaceea de inghetata, mica-mica, cu care pun pe periute. Inca nu am testat la copii, iti raportez imediat ce se intampla.

      O sa corectez la compozitia cremei de soare.

      Ups, am uitat sa trimit banii, remediem imediat :D

      Ștergere