duminică, 11 noiembrie 2012

Acum 5 ani ...

... afara era viscol, prima ninsoare din 2007, pe 10 noiembrie.
Pe seara, tot intr-o sambata, se nastea EA, defapt O nasteam :)

Atat de multe lucruri imi trec prin minte, astazi, cand tocmai am sarbatorit-o a 5-a data ... dar mi-e greu sa ma opresc asupra catorva, pe care sa le insir aici, in doar cateva paragrafe, pentru a nu plictisi prea tare, stimata audienta :)
Si cum as putea scrie doar cateva paragrafe, cand sunt 1825 de zile petrecute alaturi de ea?


Ma uit la ea cum doarme, atat de senina si impacata cu tot Universul, in acelasi pat cu fratiorul, alta minune si el!
A declarat ca a fost o zi minunata! Si-a dorit foarte tare, sa o sarbatorim la bunicii bucuresteni, si, desi a fost cadru foarte restrans, s-a simtit foarte bine, rasfatata tuturor.

Din atat

a ajuns o dra care, astazi, a primit, de la tata (al meu) primul sau inel "adevarat" :)

Eu am fost mai inocenta, i-am luat doar cateva papusi din desenul ei preferat :)

A ... si un tort, care a fost lasat la latitudinea "gazdelor", e clar ce parere au despre nepoata lor, nu? :)

Desigur ca nu este doar o dra cu un inel :) Am mai scris despre ea aici si aici, si cam in 50% din posturile de pe aici, daca ma gandesc, sau poate chiar mai mult :)
Este in continua evolutie, si mie imi place tare mult de ea, nu as da-o inapoi pt nimic in lume :)

Astazi, cand veneam spre Buc, si admiram un soare superb, ce se juca printre nori, si culorile incredibile ale padurilor de noiembrie-cald, i-am amintit sotului ce viscol a fost acum 5 ani, iar el imi da o replica dementiala: "Vezi! Asa iti dai seama ca se incalzeste clima!" :)

6 comentarii:

  1. Sa îti traiasca "La multi ani!" draga ta micuta "scorpion"..... tiza mea! Sa aiba multe bucurii în viata si o viata fericita!
    Iar voi...... sa va bucurati de micuta floare de noiembrie!

    RăspundețiȘtergere
  2. La Multi Ani, L.!!! Si sa ti se implineasca toate dorintele!!!
    P.S. Si mie imi plac fairies foarte mult :-)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună seara. La miez de noapte îţi dau o veste. Te-am nominalizat la One Lovely Blog Award
    Amănunte afli aici: noul apullum.blogspot.ro
    Participarea nu este obligatorie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va multumesc!
      Nominalizarea este magulitoare, si imi este deajuns!

      Ștergere