marți, 14 februarie 2012

Parfumul dragostei ...

a venit intr-o sticluta mica, vreo 10ml, dar intens tare.

Din pacate nu ne-a apropiat, mai degraba ne desparte, atunci cand il folosesc.

Nu este ceva esential dar este o noua caramida la temelia noastra.

Nu, nu e roz, nici in forma de inimioara, cu sclipici sau bezele, este de culoarea pacurei si intr-o sticluta anosta, reciclata.

Nu l-am primit astazi ci acum o luna, nu de la iubitul meu ci de la un doctor.
Nu e doctor in dragoste, pentru ca nu avem nevoie, ci un doctor ... doar minunat, pentru ca  asa este el.

Este o licoare ce se doreste a avea efect resuscitant asupra ... podoabei mele capilare :)
Iar mirosul ... mirosul este demential, la propriu iti ia mintile, de gudron.



Stiti voi copii, ce este acela miros de gudron?
Amintiti-va mirosul ce persista putin timp dupa ce se stinge un bat de chibrit, catranul de pe maciulie, nu lemnul din bat.
Este putin intepator, unora le place, altora nu (eu sunt in categoria cu nu), din fericire trece repede.
Ei bine, inmultiti mirosul acela slab cu ... 1000, adaugati un nas sensibil (al meu) si un par defect (tot al meu). Se da pe par saptamanal, se doarme cu el doar o noapte dar mirosul ... ei bine mirosul persista in casa/haine/asternuturi mai bine de doua zile, oricat ai aerisi.

Prima seara cand l-am folosit ... n-am stiut ce ne-a lovit, am zis ca o sa murim sufocati peste noapte :) inca nu sunt sigura ca nu s-au petrecut sechele pe termen lung, in saptamanile de uz :) o sa-l intreb pe dl dr astazi, ca mergem sa-l vizitam.
Nu il cheama Valentin ci Teleki, Samoil Teleki, foarte cunoscut la noi in sat, poate voi scrie separat despre dumnealui, este un om deosebit si un medic (dermatolog) foarte relaxat, exact pe gustul nostru. Nu ii vom duce nici sampanie, nici inimioare sclipicioase. Nici noi nici dumnealui nu suntem genul, si il respectam mai mult de atat.

Pentru noi este o zi absolut normala, ca oricare alta zi de marti, cu deosebirea ca a nins frumos in ultimele 30 de ore, acum este soare si o zapada incantatoare. Orasul este curat si linistit. Pun pariu ca toti cei care au deszapezit, si tot deszapezesc de niste zile ... sunt foarte plini de dragoste azi :) Eu sunt intr-o bula de cristal, foarte roz, recunosc :)

Alegem sa ne iubim in toate cele 365 de zile ale anului, nu neaparat azi, pentru ca asa ne spune ... chiar, cine ne spune asta? nu am cercetat niciodata de unde vine si unde se duce treaba asta cu iubareala internationala din 14 februarie.

Stiu doar ca eu prefer sa fac lucrurile in ritmul meu, nu trebuie sa ma bat cu pumnul in piept, sa fac/primesc cadouri costisitoare sau sa scriu nesfarsite fluvii siropoase pt ca azi e Ziua Internationala a Dragostei.

Si sotul meu drag, daca citesti asta azi, si cumva iti trece prin cap sa cresti bugetul vre-unei florarese, te rog sa te abti. Desi tu, cel mai adesea imi iei flori de camp, de la vreo mamita. Pe zapada asta nu cred ca vei gasi, asa ca nu te strofoca sa cauti, nu voi aprecia stradania.
Mai bine ne intalnim la gradinita, sa recuperam copiii, la ora stabilita, si apoi mergem cu totii la plimbare cum facem deobicei.

Am ales sa te iubesc astazi si in toate celelalte zile ale anului, pentru ca ma iubesti si tu, pentru ca ma respecti si pentru toate maruntisurile rostite sau nerostite.
Prefer in locul florilor/bomboanelor/declaratiilor, sa faci in continuare ce sti tu mai bine, sa-mi spui ca iti e bine langa noi si ca nu-ti imaginezi viata altfel decat asa cum este ea acum.

So ... incercati sa fie din suflet orice ati face astazi pentru persoana iubita, daca alegeti sa faceti ceva deosebit, poate sa fie comercial sau sclipicios daca va place, eu recunosc ca nu inteleg toata isteria asta roz si cheltuiala de bani, poate am imbatranit ...
Si poate mai incercati sa faceti lucruri deosebite si martea viitoare, sau joi, sau pe 27 februarie sau in fiecare zi ... Ce inseamna "deosebit"? asta este numai si numai la latitudinea voastra, nu lasati pe altii sa va spuna.


Iar pentru tine, dragul meu, daca e sa fim trendy si siroposi ...

Sti tu de ce :)

"Parfumul" mai are o singura doza, o suportam impreuna si pe asta, da? :)


Iubiti-va mult, dar responsabil :)

Baloanele dragostei (imagine de aici)

Inca una care mie imi place mult de tot


pentru toti cei ce-si sarbatoresc astazi onomastica, voi mai aveti loc pe lume, astazi, de atatea pompoane si roz? :)

9 comentarii:

  1. Nu pot spune decat: multumesc ca te am alaturi de mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Joe Dassin...unul din preferatii mei..de mult..tare de mult :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca ti-a placut, ce conteaza ca e nou sau vechi?
      A fost melodia ce a urmat valsul din ziua nuntii noastre :)

      Ștergere
  3. Mie imi place mirosul chibritului care se stinge, dar nu as fi prea placut impresionata de acelasi miros, zi si noapte. Tot ce sper este sa aiba succes si sa nu mai fii nevoita sa repeti.
    In rest, dragostea despre care scrii este uimitoare! Sa va tina Dumnezeu sanatosi

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Problema nu ar fi de durata mirosului, ci de intensitatea lui, cel putin in perioada in care se afla pe podoaba capilara, dar ce nu face baba pentru frumusete! :)
      Dl dr ne-a avertizat ca este un miros ... persistent, ca lui ii place dar noua s-ar putea sa nu. Ma indoiesc totusi ca si-a dat cu zeama aia pe vreo parte a corpului, sa vada cu adevarat cat si cum miroase :)
      Dragostea, care implica respect si echilibru, este o binecuvantare intotdeauna, le-o doresc chiar si dusmanilor :))

      Ștergere
  4. onomastica e doar la catolici. la ortodocsi e pe 16... cat desptre postare... nu am cuvinte. Mi-a mers direct la inima! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rog indulgenta, nu prea le am cu religia :) si chiar i-am transmis LMA ieri unei doamne, ma mir de ce nu a spus nimic, o banui ca e prea delicata :)
      Ma bucur ca ti-a placut, desi e intr-o nota ... cam diferita de a ta :)

      Ștergere
  5. draga mea, postul, asa cum am si scris, l-am facut pentru altii. Mi se pusesera destul de multe intrebari pe tema si am zis ca daca sariti si voi cu idei, 'om lumina oamenii mai bine. ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos!Iti doresc o viata plina de iubire!

    RăspundețiȘtergere