joi, 22 noiembrie 2012

Dried Fruits Supplier

Sau DFS.
Este o firma de care am auzit din mai multe surse, fara a fi eu cea care a deschis discutia!


Prima data, si cea mai amuzanta situatie, a fost acum mai bine de 1 an.
Cumnata Marmotescu imi spusese ca a primit informatii, de pe un forum de mamici, despre o firma foarte serioasa, cu produse foarte bune si diverse.
Dupa o vreme a comandat de la ei, un pachet de cateva sute de lei, care includea si cateva produse pe care o rugasem sa mi le ia si mie, "daca tot" comanda.

La cateva zile ma suna "vrei sa-ti spun o chestie foarte tare?! DFS m-au sunat sa-mi spuna ca maine pleaca pachetul spre Buc, din Valcea" :)))

In caz ca nu v-ati prins, eu locuiesc in Valcea, stramutata din Buc. Ea (sora sotului), nascuta in Valcea, locuieste in Buc, de vreo 15 ani. Pana sa o sune DFS-ul, ea nu avea idee ca firma este din VL, ba chiar foarte aproape de locuinta noastra :)

De atunci, comand eu, si pt ea, si cand ne trasportam unii spre ceilalti, se preiau si produsele.
Eu le iau direct de la sediul lor, nu mai platesc si curierul, asa cum m-am laudat ieri :)

Continutul cutiei, cel mai recent achizitionata, arata cam asa:

Atentie! In caz ca va fac cu ochiul ceva produse, tineti cont de faptul ca preturile afisate NU contin TVA. Nu stiu de ce aceasta procedura, este singurul lucru care nu-mi place, la ei.
Este mentionat, cu rosu, pe prima pag, intr-un colt, dar multora le scapa din vedere, la o trecere sumara in revista. Deci pt comparatii pertinente, cu produse de acelasi gen, calculati pretul intreg!

A ... am gasit intamplator, langa sala de kinetoterapie, in centrul orasului, si un sediu SanoVita, cu preturi de producator!
La mine'n burta nu se cearta, chiar daca cele doua, teoretic, sunt firme concurente :D

13 comentarii:

  1. :))) si daca tot i-ati testat voi... Ce merita cumparat de la ei?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Orice ti se pare mai bun la pret, decat la altii :)
      In privinta calitatii numai de bine. Evident la boabe/seminte/fructe uscate, ce am cumparat eu, la altele nu stiu.

      Ștergere
  2. Ce faci de fapt cu toate boabele alea? :-O

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le mancaaaaaam! :D
      Stai sa ma uit care sunt, ca sa le explicitez! :)

      Curmalele ne plac mult, sunt din categoria stafide&stuff. Merg si halite ca atare, cand ai pofta de dulce (in loc de orice dulce concentrat, cu mult zahar, conservanti si potential un milion de chestii nashpa, mai ales pt copii), sau tocate, crude sau fierte si puse in diverse, ca indulcitor (budinci, salate de fructe), sau inmuiate si pasate, ca un piure, si facute diverse (preferata noastra, "ciocolata vegana", cu avocado si pudra de roscove, blenduite toate).

      Naut, mazare, se fac mancare, prefer uscate, chiar daca necesita inmuiere, decat la conserva.

      Pudra de roscove, e un cacao mai sanatos, pt copii, in special, pe langa faptul ca nu este atat de excitant nervos(foarte-foarte rau pt copii, teoretic nu au voie cacao sub 10 ani), mai are si mult calciu, si are o istorie f indelungata, ceea ce ma face sa am mai multa incredere in ea, decat in cacao.

      Meiul deobicei il rasnesc, si il fol pe post de faina, sau alte combinatii, gen budinci. Incercam sa bagam cereale cat mai diverse, nu doar grau.

      Semintele decojite de fl soarelui (lenea ...) ne plac mult, le mancam ca atare, crude, sau in diverse salate, dau un "crantz" deosebit. Mai merg inmuiate si blenduite, gen maineza, sau dressing pt salata.

      Arahidele au fost un mare fas, sunt nasoale rau crude (prefer "nucile" crude, prin tratare termica, grasimile "bune" se fac "rele"), daca nu gasesc alta varianta ... o sa le coc, pana la urma.

      Susanu-i bun pt calciu, si digestie, si multe altele, bagam cate o lingurita dimineata, cu miere si cateva pic de lamaie (ca sa ajute la fixarea calciului) cand ne aducem aminte :)

      Olina ala e ulei de palmier, am vrut sa testez si eu, sa vad cum e, nu e nicicum :)

      Rosiile deshidratate ... am deshidratat si eu asta-vara, in cuptor, si le-am usat cam tare, am vrut sa vad cam cum ar trebui facut, mai ales ca au fost vreo 5 lei punguta aia, si sunt tare bune, marinate, in ulei si cu mirodenii, o delicatesa dinaia de restaurante de fitze :D

      Amestecul de seminte, e de rasturnat in iaurt, sau altceva, cand e lenea mare :)

      Zaharul brun ... e ce scrie, din trestie, ceva mai sanatos si mai gustos decat cel alb. Poate ma risc si la ceva melasa, la un moment-dat.

      Gata, daca am ratat ceva, ma tragi de maneca, dar nu cred ca te mai risti :))) Sau tu defapt vroiai sa sti doar strict de boabe? :D

      Nu suntem extremisti-alementar, doar ca incerc sa fie cact mai variat si sanatos, nu e stiinta, doar interes pt subiect, daca vrei stiinta, ar trebui sa stai de vorba cu Marmoteasca! :D

      Ștergere
    2. Cah, am scris cu picioarele! M-am grabit, ca tu citesti mai repede decat reusesc eu sa raspund la comentarii :D

      Ștergere
  3. Poi tu cand te pui pe vorbit, esti greu de oprit. :))
    Ai mai facut un articol aici. Eu chiar ti-as sugera sa stergi comentariul si sa il postezi ca si articol.
    Credeam ca le-ai cumparat pentru a face un amestec din ele. Este foarte interesant ceea ce ai scris aici. Eu nu ma topesc dupa chestii uscate, dar unele chiar imi fac cu ochiul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Las' sa fie aici, are legatura cu subiectul! :)
      Sa vezi cum e cand fac "articole" pe la altii! :)))
      Defineste "chestii uscate"! :)

      Ștergere
    2. Ma refeream la cele cateva feluri de cereale pe care le-am mai cumparat din comert. Si la faptul ca prefer fructe si legume proaspete. Sotul si baiatul meu imi spun mereu ca intr-o alta viata am fost iepure, capra sau rata, ca mananc prea multe chestii verzi. :))
      Te-am vazut la Vladen. :))

      Ștergere
  4. Buna!Ma bucur tare mult ca iti place firma noastra!Pentru ca ai facut un asemenea comentariu,eu,iti voi face un cadou surpriza:) (contacteaza.ma la b.eep0@yahoo.com si la urmatoarea comanda pe care o vei face vei primi cadoul)

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna sunt de la DFS.Adresa de e.mail pe care ti.am trimis.o mai sus nu mai este valida am sa iti dau alta : samanthaabble@gmail.com :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Am comandat si eu uleiul de argan de la ei...sper sa fie ce scrie pe site. Adica chiar ulei 100% natural. stie cineva ceva despre acest ulei?

    RăspundețiȘtergere
  7. Am comandat si eu uleiul de argan de la ei...sper sa fie ce scrie pe site. Adica chiar ulei 100% natural. stie cineva ceva despre acest ulei?

    RăspundețiȘtergere