duminică, 25 noiembrie 2012

My preciousssss Soulride :)

Nu jocul pt PC, ci Bicicletaaaaaa (LE(27nov, pe seara): si barbatul :D )!
A meaaaaaaa :D

Ca de obicei, cu ceva vreme inainte de o aniversare, incep tatonarile, mai directe sau mai discrete, despre ce-si doreste respectivul ... Evident ca nici eu nu am scapat!

Cum sunt o fiinta destul de cumpatata, si cam am pe langa mine toate lucrurile materiale necesare (iar cele ne-necesare ... evit sa poftesc la ele, daca nu se incadreaza in buget) ... e greu cu mine :)

Desigur ca o mare parte din familie gestioneaza foarte eficient problema, respectiv inmanarea de cash, ceea ce este destul de comvenabil pt toti. Dar EL, el nu poate decat sa incerce, de la an la an, sa se autodepaseasca :)
Este acea Aniversare din an, la care nu ne refuzam cadourile (nici el pe ale mele). La restul de sarbatori, preferam sa fim atipici, NU ne facem cadouri intre noi, adica ne facem dar nu neaparat pt ca este evenimentul X, ci pt ca asa ne vine  in ziua respectiva, oricare ar fi ea din an.

Banii de la Buni (soacra) i-am rezolvat! Mi i-a dat acum doua sapt, inainte de excursia la Buc, si mi-am luat de ei shoshoni meseriasi, de la "Pionierul", veche prietena, care desi muribunda, pare inca sa mai produca :)
Si intr-una din serile trecute, venind din oras, dupa ce pedalasem din greu, cu niste treburi, l-am fericit si pe sot, i-am spus ca vreau o bicicleta noua :D

A fost cum nu se poate mai multumit de task-ul atribuit, preferabil multor altor nazbatii care mi-ar fi putut trece prin minte (si pe care, cu siguranta, le-ar fi dus la indeplinire impecabil).
Eu am zis ca o sapt si ceva ar trebui sa fie timp destul pt cercetare, nu tineam neaparat sa o si primesc pana de Sf Andrei/30 de ani :) Dar el a gasit-O mult mai repede decat m-as fi asteptat, respectiv a doua zi :)

Cum nu era departe (la magazinul nemtesc de peste drum, de unde am tot luat biciclete) si entuziasmul meu era nemasurat, am mers sa o vedem si sa o luam la noi acasa (adica in gasca completa, si cu copiii, ca de obicei). Eram sigura ca e ce trebuie, doar a fost aleasa de EL :)

La fata locului, am ramas cu gura cascata, la propriu :) ma asteptam sa fie functionala dar nu neaparat si frumoasa :)
Este de 24 de inch, adica dimensiunea perfecta pt mine, si este produsa de Puky.
Acum ... sa nu radeti de faptul ca Puky e firma producatoare de tzocleuri pt copii! :) Si eu tot copil sunt :D
Iar ei au peste 60 de ani de experienta in domeniu, si un extra-safety dat de faptul ca produc pt copii ... nu ma incurca deloc :)
Si sunt nemti, si se vede, bine de tot :)




Are cadru de aluminiu, echipata cu beculete (perfect functionale) puse in functiune de miscarea rotilor (dinam), un port-bagaj extra-lung :) protectie la lant, ca sa nu-ti agati pantalonul sau sa nu te murdaresti (stiu, asta ar trebui sa fie la toate bicicletle civilizate, dar nu e), si e de feteeeeee! :)
Asta nu inseamna doar faptul ca e cu floricele, ci mai ales ca nu are bara pe mijloc, deci nu trebuie sa ridici piciorul, prin spatele seii, ca sa te cocoti pe ea :)
Sotul insista ca as putea merge si in fusta pe dansa, din acest motiv :) I-am spus ca poate voi testa mai la vara :)
Alte datele dehnice, aici.

Avea si doi saci impermeabli, montati pe port-bagaj, pe care i-am dat jos, pentru ca nu necesit astfel de echipament, in mod normal, ba chiar mi-e ca as putea ramane fara ei, in vreo parcare, si e pacat! Ii atasez la excursii mai lungi, unde se justifica. Pana atunci poate ii pun cosul, desi e bun si port-bagaj-ul fara cos, mi-ar fi mai util unul pe fata, bine insurubat, sa nu stau cu teama ca ar putea sa-mi dispara.

Bicicleta este aproape nou-nouta, foarte putin, spre deloc uzata si merge de parca pluteste :) A necesitat doar putin uns, minore ajustari, si schimbat doar saua, ca de ... poate la diverse dimensiuni, ma pot compara cu un copil, dar fundul ... :)

Pe site-urile nemtesti, este cotata in jur de 400 eur (model produs in 2008), noi am luat-o la 430 de lei, si este net superioara oricarei biciclete, sub 1000 de lei, din magazinele romanesti. De-asta imi plac mie SH-urile! :)

Deci pe aceasta cale, tin sa-i multumesc copilului care nu a dorit sa o foloseasca (adultii nemti sunt o idee mai marisori, deci presupun ca a fost a unui copil :) ), pierderea lui/ei! :)

Norocul sotului, a gasit cadou,
si flori
 si felicitare (mi-a spus ca numele, a fost asa ... cireasa de pe tort :) ),
intr-un singur produs, asta numesc eu eficienta (sau bafta chioara)! :))))

Senchiu, sechiu, sechiu, sa traiesti 100 de ani, fara reparatii! :D

Sa mi-o stapanesc sanatoasa! Bun cadou de 30 de ani! :)))
Ar trebui ca in urmatorii 10 ani(cat are First Bike-ul), sa o folosesc mai frecvent decat pe cea veche, care din motive de "burti" a somat vreo 3 ani :)
Si pe urma, cred ca o las mostenire la copii, daca o vor vrea :D

7 comentarii:

  1. Sa ti-o stapanesti sanatoasa, e FOARTE frumoasa! Si ti se FOARTE potriveste :-)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot anul am visat sa imi cumpar si eu o bicicleta si nu am reusit. :(( Poate anul viitor voi fi mai norocoasa.
    Sa o stapanesti sanatoasa si sa o pui la treaba!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ieeee ... am crezut ca mi-au murit chiar toti laudatorii, multumesc! :)))
    E frumoasa mai, frumoasa-foc, chiar ma minunam ca nu zice nimeni nimic de ea :D
    Si mie imi este super-utila, o folosesc aproape zilnic, e mijlocul perfect si preferat de locomotie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce pot sa zic, a soulride for my soulride :X
    Si da, tehnic e perfecta pentru plimbari predominant urbane... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. *era vorba de bicicleta... my soulride e perfecta pentru mine, ceea e tot ceea ce conteaza! ;)

      Ștergere
  5. Ce pot sa zic, a soulride for my soulride :X
    Si da, tehnic e perfecta pentru plimbari predominant urbane... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vedem, ti-a tremurat mana, de emotie! :)
      Ce pot sa zic? Si eu la fel! :)

      Ștergere