miercuri, 5 septembrie 2012

Miercurea fara cuvinte(7) - Comorile toamnei

"Proiect" de la Carmen




Am trisat putin, fotografia este din septembrie anul trecut, dar mi-a placut atat de mult ideea "de sezon" de la Carmen, incat nu m-am putut abtine, amintindu-mi de aceste fotografii :)

Voi face o postare separata (luuung) cu ce aveam de gand pt miercurea asta, oricum (si acea postare) capatase cuvinte, deci nu prea se mai incadra la subiect :D

O parte din "comori" au fost adunate din locul povestit aici, site al carui nume a facut, partial, subiectul "jocului". Ce insemna "AFA" pentru mine, la sfarsitul anului trecut, gasiti detaiat aici.
Inclusiv personajul care m-a "ajutat", este tot o comoara (ca asa este el) a toamnei, pentru ca implineste 3 ani peste fix o luna :)

11 comentarii:

  1. este personajul principal , doar :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daaa ... de aceea mi-a luat de 5 ori mai mult sa fac nazbatia aia :D si sa selectez doar doua fotografii din 20, cate facusem. Fotografii in care apareau diverse bucati de personaje, care nu aveau legatura cu subiectul.
      Pana la urma s-a suparat si a rasturnat tava, si s-a pus el cu fundul in ea, daca vedea ca acord atat de multa atentie obiectelor, si lui nu :)
      L-am iertat, ca ma ajutase la cules :) si la sfarsit le-am consumat impreuna pe toate :)

      Ștergere
  2. personajul de te-a ajutat e o adevarata comoara! :)
    zi faina sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, doar am scris-o cu mana mea, ca-s "cioara" tare mandra de puii ei :D
      si ... multumesc la fel! :)

      Ștergere
  3. EL este cea mai frumoasă comoară a toamnei. Să adune în spinare cât mai multe toamne bogate.
    Să ai o seară liniştită.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! vad ca ne bucuram pe langa pitici cam de aceeasi varsta, chiar daca e diferenta de doua generatii intre scriitori/laudarosi :)
      Sa va traiasca si ai dumneavoastra, ca-s tare simpatici!

      Ștergere
  4. AFA este scris acolo? Nu reusesc sa disting a doua litera. Superba idee, eu anul trecut am facut niste tavite din frunze uscate. Arata inca bine, o idee buna sa le scot din dulap pentru ca a revenit timpul lor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, AFA e scris acolo, de la AmFostAcolo.ro :)
      Erau si variante mai bune de aranjament, dar nu au trecut testul publicarii din motive de ... membre/capete/umbre aparute aiurea in poza :)
      Pana la urma am zis sa-i dau al "Cezarului" ce-i al lui si sa pun una si cu el, in flagrant :)

      Merita scoase de la naftalina, daca ai facute mununi dinastea, mie imi aduc multa bucurie. Am renuntat insa la ele de niste ani, nu rezista prin casa, ornamente de acest gen. Dar bucuriile celelalte (doua la numar) compenseaza, o sa am destula vreme de facut/pastrat/expus ornamente si amenajari dupa ce mai cresc ei :)

      Ștergere
    2. las' ca e mai greu de "preparat" personajul din tava :)))) Uite am gasit linkul cu datul meu mare, sunt foarte incantata de tava asta si e foarte rezistenta, daca tii minte care e orientarea "corecta": http://kadiasfood.wordpress.com/2011/10/17/tava-de-sticla-cu-frunze-multicolore/

      Ștergere
  5. SUPERB proiectul tau! cat despre "personajul principal"... ce sa mai spun?! Sa fie sanatos si sa-ti aduca numai bucurii! Peste o luna dorim sa vedem fotografii cu tortul si 3 lumanerele :))
    happy WW! ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu multumesc pentru inspiratie!
      Proiectul in sine este mult mai prejos fata de ce treaba artistica ati facut cu fructele acelea, dar mi-am amintit de tavita, vazand ce poze minunate si ce idee a fost la "capul rautatilor" de la editia asta, si am zis sa continui :)
      Multumesc! Ma prezint cu tort si lumanari peste o luna, promit! :)

      Ștergere