vineri, 28 septembrie 2012

Avem roti noi!

Sau mai corect roata?! :)
Evident tot traznita, ca nu era sa ne lasam mai prejos, dupa bicicletele fara pedale :D
Trebuie sa rupem gura targului (si prin asta ma refer la oraselul nostru mic) in continuare :D dar pe bune ca nu o facem intentionat :)


Despre ce este vorba? ... nu stiu cum se cheama, in engleza ii zice "Tag-A-Long" or Trailer Bike. Mai bine va arat :)

Este vorba despre micuta albastra, din spate :)


Cum arata si cu vietuitoare in ea, sau pe langa ea? ... :)
Cam asa



Astea au fost asa de test, ca urla si piticul, ca vrea :)
Posesorul de drept este dumneaei 


Cum merge? ca unsa :)
Inca ne rodam cu dansa, dar inceputul este promitator, chiar daca eu am carotit (ca de obicei :) ) ca e prea devreme.

In seara asta chiar am iesit la plimbare in felul acesta. Adica domnisoara cu tati, si eu, pt prima data in viata mountain bike-ului meu micut: cu scaunel pe dansul, in spate. A fost putin dubios dar presupun ca ma voi obisnui.
Deja copiii sunt cam grei sa mai stea amandoi pe bicicleta lui tati, asa ca ni i-am repartizat altfel.
Sotul tot insista ca poate duce el dra agatata, si pe Matei in scaunel, atasat in fata, pe ghidon. Eu am zis ca nu-l cred cu atentia atat de distributiva :) macar pana se obisnuieste cu noua achizitie, sa mi-l lase mie pe Matei.

Reactiile prin "sat"? :) Foarte diverse!
Adica se uita lumea lung dupa noi si cand e sotul cu ambele scaunele pe bicicleta lui, si eu dupa ei ... Model dinasta, asa atarnat n-au prea mai vazut, sau mai rau, femeie cu scaunel pe bicicleta ei :D
Serios vorbind, privirile erau admirativo - gura-casca :) sigur nimeni nu a ramas indiferent :) Mai erau si care se inchinau, la propriu sau la figurat, eu i-am pus tot la capitolul "de bine" :D

De unde?
Nu, n-am fost in Strainezia dupa dansa, a venit Strainezia la noi, sub forma de SH :)
Este impecabila pe toate partile si la toate surubelele, uzura minima, claxon, mai ca m-as fi asteptat sa ne dea si piese de schimb la ea :) o casca sigur n-as fi refuzat!
200 de lei.


Daca am aparea cu asa ceva? :D


Mai vazusem un tandem, si sotul venise cu idee ca pe el, sa amplasam cele doua scaunele ale copiilor, unul in fata, pe ghidon, iar celalalt in spate, pe port-bagaj :) adica asa cum le avea el, pana acum, pe  bicicleta lui, numai ca ar mai fi o sa, si niste bare, pedale intre.

Matei chiar dormea, i se intampla adesea 
daca ne plimbam la ore ... nepotrivite :)
Detalii despre plimbarea in care am fost cu bicicletele 
in halul acela de echipate, gasiti  aici

M-am hizlit o gramada imaginandu-mi :)
Cred ca ne-ar da in ziare, sau la spitalul de nebuni :D
Ce sa fac daca lumea nu a auzit de ele, sau nu concepe sisteme dinastea? Din punctul meu de vedere, sunt extrem de practice, chiar daca arata putin dubios.
 Dar daca am sta sa ne traim viata numai dupa dogme, sau dupa ce cred altii ca ar trebui, sau (mai ales) NU, sa facem ...


Mi-e teama! mai ales la testele de ieri, am stat foarte crispata. Ei s-au distrat maxim, toti 3 :) dar totusi ... adica ei se tin doar de coarne si atat, si trebuie sa ai incredere in ei, si atat :)
Cred ca la fel eram si cu scaunelele/tricicletele/bicicletele (cu sau fara pedale) la inceput, sotul asa imi spune :)



8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Saru'mana! Speram sa fim sanatosi ca sa o putem stapani, e o conditie esentiala :D
      Ne place tare mult de ea, sper sa-i placa si ei de noi, deci sa nu ne dauneze la sanatate, nici macar la cea mentala :D

      Sanatate maxima iti doresc si tie, draga Gabi!

      Ștergere
  2. Cat de mistooo!
    Mi se pare geniala!
    Imi place ca-i poti atasa scaunel pentru copiii prea micuti pentru a ajunge la pedale,dar si faptul ca o pot folosi si cei mai maricei.
    Super,hai ca mi-ai dat idei:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti place, abia astept sa vad la ce te-am instigat! :D

      Scaunel atasat, unde?
      Serios ca n-are! Are doar o sa, pe care am reglat-o cat de jos posibil (i-am scos si port-bagajul pt asta), ca sa-i fie bine domnisoare ce poseda doar 100cm inaltime. Si asa parca e putin fortata, dar da binisor la pedale, sotul spune ca se simte cand "pune si ea umarul" :)
      De folosit la randament maxim, va fi peste un an. Probabil pentru 1 an sau 2, ca pe urma o sa vrea bicicleta mare, doar pt ea :) dar il trecem pe Matei la aparat.

      Asa ii tot rotim an de an, nu ne plictisim niciodata, mereu trebuie sa cautam sotutii, sa ... evoluam :D

      Dar scaunel chiar nu are! Matei statea tot pe sa, cu picioarele ridicate pe o bara, ca el chiar nu ajunge la pedale, si mi-e ca se dezechilibreaza daca incerca. I-am spsus sa se concentreze doar la tinut bine de coarne.

      Scaunelul era atasat pe bicicleta mea, cel alb, in care sta Lu, in ultima poza.
      Sotul insistate in doua variante posibile:
      1. ca poate pune scaunelul cel alb, pe atasul albastru, deci ar fi fost cei doi copii unul in carca celuilalt :)
      2. ca poate pune si scaunelul mic si negru, pt Matei, pe bicicleta lui, atasat de ghidon, asa cum apare tot in ultima poza :)
      Deci ii vrea pe amandoi in carca lui, ca sa ma usureze pe mine :)
      N-am aprobat niciunul din planuri :)

      O sa fac poze mai concrete cand mai iesim, vineri am uitat saiau aparatul cu mine.

      Ștergere
  3. Foarte interesant!
    Ahhh, chestia cu încrederea...
    Oare ca mamă e vreodată ușor să îi lași să-și „ia singuri zborul”?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nope, sigur nu e usor, dar trebuie! Asta daca vrei niste oameni intregi si frumosi. Parerea mea, si aplicat la familia mea!
      Supravegheati, evident, si cu un background solid (adica nu faci lucrurile dintr-o data, ci treptat, cu mult antrenament teoretic si practic), si ... curaj :)

      Si voi sunteti intr-o etapa la care trebuie mult cural, asa ca ... bafta! :)

      Ștergere