vineri, 14 septembrie 2012

"The land before time" sau "Taramul uitat de timp" - revista (si puiul :D)

Si daca tot ne-am dat cu cititul, vreau sa va mai arat o smecherie de care piticii sunt tare atasati: puiul de dinozaur de la revista cu "Taramul uitat de timp", nr 1, de la MEDIA SERVICE ZAWADA.



Am umblat 3 ore dupa revista asta azi, cu ei de mana! Mi-a placut ca nu s-au lasat deloc, au fost foarte insistenti in scopul urmarit :)

Vazusera reclama pe Minimax si mi-au spus de atunci ca o vor. Eu vazusem doar o coada de recama si am ras de ei, de genul "da, sigur, o luam si pe asta, cum sa nu!" pe principiu ca vor cam toate chestiile pe care le vad in reclame (ei nefiind foarte invatati cu reclamele, pt ca noi nu ne uitam la TV). 
Dar mi-am prins urechile! a trebuit sa scotocesc in memorie dupa cele cateva fragmente pe care le vazusem, si sa-mi adun toata rabdarea necesara pentru a explica vanzatorilor de pe la toate cele ... cred ca au fost aproape 10 chioscuri de presa vizitate. 

Ni s-au oferit diverse alte variante, nici nu stiam ca sunt pe piata 3-4 variante de reviste/cartulii pentru copii, cu subiectul "dinozauri", pare foarte indragit. Preturile erau de la 15 lei in sus, ma cam bosumflasem. 
Una din reviste avea inclusa si o jucarie din plastic, un dinozaur inchis la culoare, element de identificare pt ce cautam noi, dar ei au tinut-o mortis ca nu e aia.

Pana la urma am mers la un chiosc la care retinuse ea ca vazuse, zilele trecute, si am gasit-oooo! 



Nu va spun ce expresie avea pe fata domnisoara Lu, ma iubea pana la Luna si inapoi :) 
Si mi-a aratat "uite si puiul de dinozaur"!!! Ca celalalt, de culoare inchisa, nu era pui, era unul mare :)) 

Puiul a fost subtilizat rapid de Matei, micuuuut, facut parca perfect pentru manutele lui mici :) 
Am negociat ca isi impart in mod egal, atat revista, cat si puiul, datorita faptului ca au achizitionat-o impreuna, din banii pe care urmau sa mi-i dea acasa, din pusculita. Evident ca niciunul nu-si luase pusculita la el :). 

Acasa a fost mare antren, cat le-am pregatit masa de  pranz m-au tot bazait ca "ce scrie aici? pe pagina asta ce trebuie sa fac?" 
Nu prea-mi statea mintea la ei, i-am trimis sa faca partea cu abtibildurile, pana terminam eu cu mancarea. 
M-a bufnit rasul, la culcare, cand am vazut ca neavand indicatii precise, in loc sa lipeasca abtibildurile pe paginile in care li se cere asta, ei ... le-au lipit prin toata camera, pe diverse obiecte :) 





Ei ... se putea si mai rau de atat :) 
Imaginile (in "creion") pe care trebuiau lipite, le vor colora cu creioane, ar trebui sa fie multumita toata lumea, in felul acesta :)

Revista este tare simpatica, foarte colorata, dar frumos. Paginile sunt groase si rezistente. 
Are diverse jocuri, povesti, informatii, este destul de simpluta, are doar 15 pagini, si probabil ca daca nu as fi alergat atat dupa ea, mi s-ar fi parut scumpa la 9 lei, dar e ok, mi se pare ca merita. 
Si puiul ... :)
(Si) Mie imi place tare puiul, abia ii astept pe "fratiori", demult nu am mai colectionat chestii mici si inutile :)

Desenele de pe Minimax nu le stiu, dar sigur am vazut impreuna cu ei, si ne-au placut mult, pe cele de la  Universal "The land before time", din 1988. 
Exceptionala animatie! ca si grafica, mesaj, amuzament, invataminte.  
Emotinant pentru adulti, dar si foarte usor de inteles pentru copii.

Nu stiu daca va tenteaza revista, dar animatia o recomand, daca nu o stiti deja



Am o curiozitate: puii astia, sunt toti la fel? adica au acelasi exemplar la toate revistele de la un numar? :) Ati mai cumparat careva revista? :)

3 comentarii:

  1. Mama ce frumusel e puiul ala, si eu vreau unul (pentru mine, nu pentru copii, haha):-)))
    Si imi plac mult genul asta de reviste (la noi se cheama "activity books") de unde si invata una-alta si ii tin si ocupati o vreme :-))) Super!

    RăspundețiȘtergere
  2. Traznet lighioana. Brontozaurel mititel! Si pare si bine facut! Eu unul sper sa te tina curelele fiindca insistenta de care vorbesti, e primul semn ca un flacau devine colectionar. Prima persoana afectata de viciu e de regula mama :D. Asta fiindca tatii, de regula, se sustrag pana pe la momentul "colectia de monede si timbre". Desi nu zic, poti sa ai noroc si sa-i placa chiar din fazele incipiente. Dar atunci e ca la pisoi. Copiii simt ca lui tati ii place sincer, deci tot mama este mai interesant de torturat inocent :D

    RăspundețiȘtergere
  3. De regula da! Adica jucarica (sau fragmentul de jucarica, fiindca cateodata trebuie sa le strangi si montezi, si iaca...nu-ti poti permite pierde un numar) este aceeasi in toate revistele unui numar. Fiindca stiu ca mamele n-ar cumpara doua reviste la fel :D. Colectia se face cumparand fiecare numar (in cazul tau fiecare numar va avea un alt pui).
    Acum stand sa ma gandesc, oare cine a fost forta motrice? Domnisoara sau flacaul? :D
    Am vazut desenele astea si mie mi-au placut.
    Cat priveste abtibildurile, muuuult mai buna ideea :))

    RăspundețiȘtergere