miercuri, 5 septembrie 2012

Teaser - Aventurile cavalerului mascat :D

A fost odata ... un tanar de isprava, ca nimeni altul ...
ce a lasat in urma un regat somptuos (Paris!!! -  in caz ca nu v-ati prins :D) si toate posesiunile sale.


Si o printesa neasumuit de frumoasa ... ce traia intr-un castel ... cam gri.

Un oracol, cu ochelari ...

Si inceputul unei calatorii fantastice, prin nenumarate regate ...







Oare calatoria se incheie aici, cu happy end, sau abia incepe? :)
Eu spun ca abia incepe ...
E o lupta continua, cu muntele de mere ...


A ajuns chiar si ... over the rainbow ...

A stat si a cugetat ...
S-a cocotat ...

A intalnit placeri nemasurate ...


Sau pericole fara seaman ...



In curand ...
:D

Cu multumiri (pt inspiratie - chiar daca la final seamana doar foarte vag) si dedicatie: Kadiei, lui Vladen si LittlePeople! :)

5 comentarii:

  1. Aplaud frenetic! :D Soldatei ca cel de jos am avut si eu cand eram mic :D. Tot din al doilea razboi erau si ai mei! Pe cei din primul l-am fentat pe frati-miu sa-i tina, ca prea erau papusoi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci ca te-ai prins in joc!
    Sper sa am timp azi sa dezvolt povestea, cred ca o sa va placa :D
    Parca te laudai si tu cu ceva "debut" pt miercuri (ce trecu)! :)
    Cu soldateii ... n-as putea sa spun care si din ce razboi sunt :) I-am descoperit prin pod acum cateva zile, probabil au fost o "donatie" de la ceva verisori (ai copiiilor mei) mai mari, uitasem complet de ei.
    Si cum aveam deja "printesa", "castelul" si ideea ... :D restul s-au impletit(au explodat adica) pe parcurs :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Debut aici pe blog :D. Eu nu ma joc de-a miercurea fara cuvinte ca pe urma ma trezesc cu tavalugul acela de "ce frumos!" :D. Si nu rezist sa nu fac bancuri...

      Ștergere
  3. Wow, super! Sper ca s-au prins si copilasii in joc si incep sa se joace si ei singuri in felul asta! :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Of ... N-am mai ajuns sa povestesc despre cavaler ... imi trebuie o noapte nedormita, si nu cred ca ma lasi :)
      Copiii s-au distrat o gramada in dimineata in care am facut eu pozele, greu mi-am putut urma firul povestii, de ei, bine ca nu aveam un fir bine definit :)
      Acum s-a conturat, am si ciorne, trebuie doar sa am timp sa le "trec pe curat" :)

      Ștergere