sâmbătă, 9 februarie 2013

Martisoare handmade, de la Marmotescu

Acum doua saptamani, cand am fost in Buc, am tras cu ochiul la atelierul cumnatei Marmotescu. A lasat-o mai moale cu caciulitele de copii, pt ca lumea s-a cam dotat, si oricum vine primavara de acum, si s-a apucat de impletit martisoare, la propriu!
Treaba cu martisoarele ... o face de ani de zile deja, pentru ca intotdeauna le-a avut cu handmade-ul, si mie intotdeauna mi-a placut ce a iesit din mainile ei.


Anul acesta, a zis ca s-a apucat din timp, asa a crezut ea :) Comenzi deja are, numai de la mine de vreo 10 bucati. Am zis ca daca tot e sa dam banii, mai bine tinem treaba in familie :)
Iar ce ofera ea, se poate folosi si ulterior, ca si accesoriu (brosa, cercei, bratara, agrafa), iar calitatea si estetica sunt mult peste media martisoarelor ordinare, sclipicioase si firave.

M-a intrebat ce modele sa-mi faca, pt persoanele pe care i le-am mentionat, insa eu sunt cam pauza la inspiratie :) Pe cat e ea de dotata, cu spirit artistitc si estetic, pe atat sunt eu de lipsita. Deci voi lasa tot la latitudinea ei, mie imi plac toate, fara exceptie, chiar si cele cu roz :)

Sper sa va faca placere sa va delectati, cu cateva imagini!
















Scuzati! Ultima nu face subiectul discutiei, dar mi-a placut :)

Fotografiile sunt preluate din albumul cu martisoare, de pe FB.
Ele se pot gasi, cu o descrieire mai ampla, in categoria "martisoare", de pe Breslo, unde se pot consulta atat modelele existente in momentul actual, cat si preturile.

Si am mai descoperit recent, un ... departament, al magazinului virtual de pe Breslo, care contine cateva cuvinte marmotesti, despre dumneaei si despre activitatea pe care o desfasoara:
Bun venit in mica mea lume de bibiluri si fineturi.
Marmotescu lucreaza in joaca si bibileste din placere...insa asta nu inseamna ca produsele rezultate nu sunt facute cu simtul raspunderii! Imi propun ca ceea ce fac sa fie purtabil, rezistent,usor de intretinut, sa nu aiba bucati care sa se dezasambleze in situatii normale (intalnirea cu un copil vioi posesor de foarfeca de exemplu, desi normala in atelierul Marmotescu nu este considerata comuna pentru majoritatea clientilor :) ).
In general ofer reduceri pentru achizitionarea mai multor produse dintr-un set. La orice set se mai pot executa pe comanda( in functie de disponibilitatea materialelor) si alte piese.
Nu ezitati sa ma contactati pentru comenzi, imi plac provocarile si dam impreuna de capat oricarei probleme. Imi propun ca in cazul comenzilor sa execut piesa/piesele, sa expediez fotografii clientului si in cazul in care produsul nu este ceea ce si-a dorit nu exista nici un fel de obligatie pentru achizitie. In cazul unei comenzi pentru care trebuie sa achizitionez materiale speciale solicit un avans in acest scop( se discuta dupa caz).
Marmotescu stie sa bibileasca diverse, de la haine si genti la decoratiuni interioare, bijuterii, felicitari si tot felul de lucruri,asa ca daca aveti o idee care vi se pare in concordanta cu stilul Marmotescu abordati-ma si discutam. Am facut si veioze in forma de peste in tinerete :).

Un comentariu:

  1. De cand am descoperit ce minuni ies din manutele cumnatei tale, mereu o urmaresc pe fb. Sper ca munca ei sa fie apreciata, sa realizeze tot ce isi propune! Nu am gasit nimic pana acum care sa nu imi placa. Toate sunt atat de frumoase!

    RăspundețiȘtergere