vineri, 8 februarie 2013

Test de anduranta

... pentru mine, ieri, pe tocuri.
Sursa
De dimineata, pe drum spre gradinita, pe picoare (adica fara biciclete). Matei m-a intrebat daca putem sa ne mai plimbam si noi cu autobuzul!
Autobuzul este vazut, de ei, ca un mijloc de transport foarte ... exotic, adevarul este ca sunt si faine, dinacelea joase si cu scaunele tapitate (curate inca) :)


Pentru ca orasul este relativ mic, noi ne plimbam mult cu bicicletele sau pe jos; destul de rar, prin oras, cu masina. Oricum, zonele in care ajung frecvent, cu ei de mana, sunt pe o raza de unul, max doi km distanta de casa, deci nu necesita mijloace care sa ne transporte, altele decat picioarele proprii, sau biciclete lor.
Ieri dimineata, privirea lui era foarte galesa, iar socoteala mea rapida a dat cum ca nu ne-am mai plimbat cu autobuzul de prin toamna, asa ca le-am promis o plimbare, dupa preluarea de la gradinita.

Am recuperat, de la gradinita, la 12 si ceva, doua bucati de prichindei, de 3, respectiv 5 ani, si am purces catre satatia de autobuz, 300m mai jos. Nu se punea problema sa trecem intai pe acasa, pt ca ne-am fi lungit foarte mult, iar eu speram, in naivitatea mea, la o plimbare relativ scurta, si apoi program normal, cu mancat+nani de pranz, chiar daca usor intarziat.

La 12:30 ne-am urcat intr-un autobuz oarecare, ales pe criteriul "nu vreau in ala, vreau in asta in care se urca si colega mea de gradinita" :) Am citat din Luana!
Discutasem trei potentiale destinatii, ca nu poti pleca asa aiurea, in lume, trebuie sa ai un plan! :) Iar pe la 12:30 ajungeau, in statia respectiva vreo 3-4 autobuze. Cam toate mergeau spre centrul orasului. Copiii au ales Parcul Zavoi.

5 minute, sau 3 statii mai tarziu, am debarcat in zona aproximativa a parcului, in ceva comentarii cum ca ea ar fi vrut totusi sa mearga "unde merge colega", chiar si la ea acasa daca s-ar fi putut :) Cam sufera ca nu avem relatii f stranse cu colegii, si mai ales din lipsa de activitate numita "a vizita", ii place f tare sa mearga in vizita, noua nu prea.

Ei, si de la ora 12:40, pana la 16, totul a fost o lunga si agale plimbare ...
Foto din Zavoi, toamna 2011
In parc am stat vreo doua ore, au studiat fiecare leagan, tobogan, loc de cocotat, frunzulita, copacel, piatra, si mai ales "gandacel rosu-cu-negru" :) Chiar au hotarat sa adopte 4, Luana i-a tinut in mana pana acasa, a reusit sa ajunga cu 3. Dinacestia:
Sursa
Iar restul de timp a fost traseul spre casa. Care traseu, in pas de adult normal, dureaza cam 20 de min. Din nou, cu oprit la fiecare chestie interesanta, adica 90%  din ce am intalnit in cale, si cu muuuulte intrebari despre orice, stereo, nu intotdeauna despre acelasi obiect de studiu simultan.

Am ajuns acasa zob, eu!
Matei mai avea putin si adormea pe drum, mergand, nu ar fi fost prima data. Dar spunea ca nu e obosit, cand il intrebam :) Ne mai asezam pe cate o bancuta, doua-trei minute, sa ne odihnim (noi avem bancute pe trotuarele largi de pe strada principala).
Dra era mereu cu 10-15m in fata noastra, are un ritm ceva mai alert fata de Matei. Foarte dificila treaba asta, mai ales cand te intreaba, in continuu chestii, o auzi ca vorbeste si trebuie sa strigi dupa ea sa stea pe loc si sa se uite la tine, in timp ce vorbeste, ca sa auzi/intelegi ce spune.

La 5 fara un sfert, eu trebuia sa plec in oras, la gimnastica, deci numai bine am avut timp sa ma schimb, sa-mi fac bagajul, si sa fac mancare, in 40 de min :)
Am lasat vorba la Buni sa nu-i lase sa adoarma, ca incurcam socotelile, Matei ar fi dormit 3 ore si apoi s-ar fi culcat la 12 noaptea, nu bun. Dar dupa ce s-au odihnit putin, la TV, au fost fresh din nou, uimitori copiii astia!
Seara s-a incheiat, in cele din urma, pe la 8, cu o jumatate de Lilo si Stitch, care i-a animat f tare!!!

Deci am copii rezistenti, eu trebuie sa ma mai antrenez, sa tin pasul cu ei, viitorul se anunta destul de solicitant :)

Si la final, un banc via sotul:
How do you call a "couch potato" that exercise an hour per day?
An "active couch potato"!
Sursa
We are NOT like that, am zis! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu