sâmbătă, 1 iunie 2013

Iiiiiihaha!

Se da mult-stimata sa de calarie, care este de vanzare.
A fost achizitionata acum 4-5 ani, si folosita fix de doua ori :)
Achizitor: cumnatii Marmotesti, care in avant nebun, au sperat ca vor avea timp (si cal :) ) sa o foloseasca. Asa cum se estima, nu au avut, iar saua imbatraneste intr-o cutie din pod, de niste ani. Mie mi-e mila de ea si le-am propus sa-i caut posesor mai sportiv, care chiar sa o foloseasca.


 E standard, fara nici o buba, nu stiu ce caracteristici as putea da, eu nu pricep la subiect ... poate zice cumnatul ceva despre dansa! E de fitze si asteapta sa fie folosita dupa cum i-ar sta bine.

Ei nu-si mai aminteau nici un detaliu despre ea, au luat-o dintr-un magazin de pe DN1, undeva intre Otopeni si Balotesti (parca). Singura eticheta pe care am gasit-o, pe ... "paturica" rosie, este de la Tattini UK, deci am facut pe detectivul si am descoperit :)

Mie imi seamana ... vag cu asta dar nu pot spune ca ma pricep. Are pe ea tot ce se vede in poza plus o cutie cu crema de dat pe dansa, recunosc ca noi nu prea ne-am invrednicit sa o dam, in ciuda acestui fapt ea totusi arata impecabil.



Aveti aici o poza mai frumoasa decat a mea si o varianta completa, cu tot ce trebuie, zic ei.
Nu stiu exact daca ce am eu contine chiar toate accesoriile acelea si nici nu stiu cat sunt de necesare toate. Cineva care se pricepe la domeniu stie sigur ce sa intrebe, eu raspund cu placere

1000 de lei cu transport prin curier inclus
Bani ce vor fi donati in contul Mosului-stupar, pt ca inteleg ca initial fusese defapt un cadou pt ziua lui, mda :)

2 comentarii:

  1. Nu s-a aratat nimeni interesat? Haide sa il mai distribuim o data, poate reusim sa ii gasim stapan.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma astept sa se vanda extrem de repede, nu este chiar un produs comun :)
      Merci de distribuire, eu am scris, acum ... cand i-o veni vremea o sa-si gaseasca si stapan, sau purtator :)

      Ștergere