luni, 3 iunie 2013

Eficienta trotinetei

Azi de dimineata aveam de mers la posta, sa trimit miere proaspata, de salcam, celor doua Irine de la Bacau.
Peste asta mai trebuiau dusi si copiii la gradinita si trecut pe la un restaurant pt recuperat un sac de PET-uri, de la evenimentul de azi-noapte, tot in scop de depozitat miere in ele.
Si toate asta inainte de ora 9, cand intru la serviciu, dar nu mai devreme de 7:30 (gradinita), 8:00 (se deschide posta) sau 8:30  (venea doamna de la restaurant).
Buuun, noroc ca e un oras mic si toate sunt pe o raza de 7-800m de casa mea, bun avantaj, nu? :)

Evident ca aveam intreg sprijinul sotului.

Deci trezit la 6, pregatit masa. Pe la 6:30 s-au trezit si ceilalti 3 somnorosi si au inceput sa misune. La 7:15 eram deja mancati, spalati si imbracati, cu pachetele, rucsacii de gradinita si trotineta in masina. Aveam nevoie de masina sotului pt ca pachetele erau grele, la peste 6 kg fiecare, din acest motiv ne-am cuplat.

Mers pe liniste la gradinita, stat putin cu copiii la locul de joaca, asta asa ca sa ma ierte ca la pranz ii iau val-vartej si nu pot sta si ei, ca toti ceilalti copii, sa se joace in curtea gradinitei.
Las' ca se intoarec Buni din vacanta si reintram in program normal, vor putea sta cu ea la pranz la joaca cat vor pofti, inca doua-trei sapt, cat mai tine gradinita :)

La 8 fara 10 plecam spre posta, extrag pachetele cu miere, si trotineta, din masina si ma asez la coada din fata postei, inca nu se deschisese. Sotul pleaca spre serviciu.
Pai cum pt ce trotineta? Pt pus pachetele pe ea evident :) Si pt etapa a treia a planului, ajungem imediat si acolo :)

Din fericire era o singura persoana in fata mea, la colete, am estimat ca scap in jumatate de ora. Completez hartiile si astept cu calm.
Ma suna sotul ca trebuie sa se intoarca acasa ca si-a uitat laptopul :) Ma intreaba daca am terminat la posta sa ma recupereze si pe mine in drum sa ma lase la restaurant. Eu incerc un optimism utopic si-i spun (cu voce mai tare :) ) ca in 5 min ar trebui sa fiu gata. Tanti inca nu se apucase de coletele mele dar ma rog, nu e rau niciodata sa fi optimist :)

El ajunge in 5 min, eu aveam doar un colet facut, ii spun doamnei ca nu-mi trebuie chitanta, sa-mi spuna cat fac amandoua sa-i las banii, fug la masina, cu trotineta la subrat :)
Aportul major al trotinetei, in etapa doi a planului, era ca avea sa ma transporte, mai repede decat as fi facut-o pe picioare, pe distanta dintre posta si restaurant :) M-am consolat si cu masina :)

La restaurant, planul ar fi fost ca daca tot suntem cu masina, sa luam sacul de PET-uri si sa fugim spre casa, insa socoteala de acasa (sau posta :) ) nu s-a potrivit, ca era prea devreme si inca nu ajunsese chelnerita care sa-mi dea sticlele, restaurantul era inca inchis.
Eliberez sotul si eu raman sa astept, cu trotineta evident :)
De ce trotineta, pai iar era de baza, ca m-ar fi ajutat sa car sacul cu sticle, care din experientele trecute ar fi fost cam cat mine de mare :)

Ma invart pe acolo, nu-mi place deloc sa astept!
Zic sa fiu eficienta, bag vitez si dau o tura prin piata din apropiere, iau branzica si capsuni proaspete (la 17 cand termin cu serviciul sunt cam storcosite si transpirate) si alte chestii, si ma intorc pe treptele restaurantului.

Mai stau 5 min dupa care apare si chelnerita care se scuza de intarziere spunandu-mi ca azi-noapte a stat pana la 5 dimineata la evenimentul pe care l-au avut. Buuun, si se duce sa-mi caute sacul cu sticle ...
Revine in 10 min (eu muream de nervi, oricat de zen incercam sa fiu :) ) spunand ca cei de aseara au consumat apa doar la sticle de 750ml din sticla !!! Iar sfertul de sac de care abia tragea cantarea spre 40 de kg!!!

Respir adanc, clarific faptul ca mie imi sunt folositoare mai ales PET-urile, de 1,5L sau 2L, acelea merg perfect la trimis mierea prin posta. Multumesc frumos pt efortul depus de a mi le strange. Le vom valorifica atunci cand o sa tragem otetul de mere cu miere facut in toamna.

Fortez doaaaar putin nota si intreb daca nu are cumva si de 0,25-0,33ml din sticla (de Prigat si chestii) ca-mi sunt bune pt cand voi face sirop de brad, peste cateva saptamani. Imi vine bucuroasa cu un brat de vreo 20, si-mi spune sa mai trec ca-mi mai adunna ca altfel ei le arunca.
Chiar, sa-mi spuneti daca va inscrieti la sirop de brad! Intentionam sa mergem iar la Barcaciu, sa culegem muguri, peste vreo doua sapatamani.

Multumesc frumos si plec tragand de sac si cu durere in suflet ca nimeni nu mai recicleaza si se arunca ateatea chestii pt care se consuma atat de mult efort sa fie produse si ar fi atat de usor sa fie refolosite ...

Ma felicit ca am luat trotineta cea smechera, mi-e de un real folos, altfel nu as fi avut nici o sansa sa ajung cu sacul acasa, si cu muschii si nervii intregi :)
Am scris despre dansa aici, spre sfarsit, ultimele foto.

Merge bine treaba, ajung acasa, las la Bunica capsunile sa le faca ce o vrea si o putea :)
Imi schimb tricoul transpirat, pun in rucsac sticla de miere promisa colegului de la serviciu (plus o plasa de hainute pt dra lui mai mica decat piticii mei) si incalec pe bicicleta cea neinaripata :)

Cum de ce am schimbat mijloacele de transport? :)
Pai ... inca am usoare retineri in a merge cu trotineta la serviciu (da, se potriveste si copiiilor dar si noua :) ) si mai mult decat atat, bicicleta imi e folositoare pt ca scurtez mult timpul de ajuns la gradinita, la pranz, cand ii si incalec pe ei pe bicicleta, ajungand astfel mai repede acasa si lipsind mai putin de la serviciu.

La 9 si doua minute ajung la serviciu!
Eh, doua minute acolo se iarta, a decurs destul de bine planul complex, nu putea fi chiar perfect :) Dar nivelul de stres a fost destul de redus, si asta partial datorita trotinetei, sau poate doar atitudinii mele generale :)

O saptamana frumoasa va doresc!
A mea a inceput excelent :)
sursa

sursa (interesant articol, de studiat site-ul!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu