marți, 2 octombrie 2012

Nu e Miercuri!

Ptii .. ce chestie! Eram precisa ca e miercuri! :)

Pregatisem postarea pt "miercurea fara cuvinte", editasem pozele, aranjat link-uri.
Graba, ca deja mai e putin si se duce ziua(ora 20).
Si dau sa ma duc la "sursa" sa pun link-ul la tabel ... ia-l de unde nu-i!!! Tabelul adica, si postul aferent de la Carmen, si defapt tot poporul de acolo, care posteaza miercuri de miercuri ... :)

Pana la urma, ma lamuresc de faptul ca e doar marti :)
Se intampla o data in 11 saptamani, de cand m-am bagat in jocul acesta, sa fiu si eu cu postul pregatit, cu cateva ceasuri inainte de ziua de miercuri, si miercurea imi ramane in urma :D

Oricum, tot maine dimieata apare, ca doar nu o sa stau ca buhuhu sa astept sa se faca miezul noptii, ca sa-l postez :)
Dar am ceva foarte simpatic(LE), la care am lucrat cu copiii, ne-am distrat foarte tare.
Poate am noroc pe partea cealalta, in ciuda faptului ca sunt ametita complet :) Este un concurs la Ada, la care participam :)

Un comentariu: