miercuri, 24 octombrie 2012

Miercurea fara cuvinte (14) - Indicatii! :)

Ia sa vedem ... se baga cineva sa descifreze acest mesaj? :)



(Ignorati pata de lichid! mesajul era usor perimat, atunci cand am decis eu, ca trebuie pastrat pt posteritate :) )


Dar shhhhh! azi e fara cuvinte(doar aici, nu si la comentarii :D ), de la Carmen.

LE(o zi mai tarziu): astazi este joi, deci nu se pune ca "stric" proiectul "fara cuvinte" :D
Deci explicitare (in urma faptului ca s-a dat un raspuns aproximativ corect):

Se facea ca era o dupa-amiaza in care eu trebuia sa plec de acasa. Copiii inca dormeau de pranz, sotul abia venise de la serviciu.
Au aparut ceva prieteni in vizita, ce au insistat ca doresc sa stea in curte(gradina) "la aer".

Eu l-am asigurat pe sot ca poate sta linistit cu musafirii, copiii primind de nenumarate ori indicatia cum ca nu trebuie sa se sperie daca se trezesc singuri in casa (trebuia sa si testam asta la un moment-dat :) ).
Sa coboare un etaj, ca sigur o gasesc pe Buni (soacra) pe acasa.
Daca nu e nici Buni, sa coboare la demisol (care in partea dinspre curte vine la nivelul solului, deci parter) unde sigur-sigur gasesc pe unul dintre bunici (parintii soacrei).
Deci nu sunt niciodata singuri acasa, nu trebuie sa se sperie. Si chiar daca ar fi, nu e nici o problema, trebuie sa se descurce.

Dupa ce am plecat eu de acasa, copiii au mai dormit aproape o ora. Sotul destul de stresat, a tot urcat la ei sa vada ce mai fac. Nu mi-am imaginat ca va fi stresat, as fi cautat interfonul sa-l montez :)

Pana la urma i-a venit ideea sa le lase un mesaj. Si anume: le-a lipit pe usa camerei lor, "biletul" din foto :)
Bilet care, in acceptiunea lui spunea "Luana si Matei, sa se ia de manuta, sa coboare scarile, si sa vina in gradina (flori), unde il vor gasi pe Tati!" :D
Si Luana(5) si Matei(3) isi recunosc numele scris cu litere mari, si cuvantul TATI.

Pana la urma, abia se trezisera, in una din vizitele lui pe la ei, nu a mai putut verifica daca s-a inteles mesajul lui. Insa le-a explicat ce a vrut sa reprezinte pe hartie, si mi-a spus foarte mandru de el, ca este sigur ca data viitoare, cand vor mai gasi un mesaj asemanator, copiii vor pricepe foarte bine despre ce este vorba :)

LE2 (31 oct): Am aflat ca mesajul fotografiat era doar o ciorna!
Cateva zile mai tarziu, am vazut si eu, inca lipit pe usa copiiilor, mesajul prelucrat si infrumusetat. O sa spuneti ca nu am spirit de observatie, insa usa lor sta mai mult deschisa, inchisa doar cand dorm ei, iar cand dorm ... eu nu prea umblu prin camera, ca sa ma uit pe la usi si ce scrie pe ele :)
So ... prezentam varianta imbunatatita:


Sunt curioasa ce interpretare mai da Vladimir acum :D

8 comentarii:

  1. superb acest bilet! era mesaj pentru mami? cumva ca Luana si Matei au plecat sa culeaga flori pentru ziua lui tati? :))
    indiferent ce vrea sa zica, biletul trebuie neaparat inramat! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Luana si matei coboara impreuna scara in gradina la tati. Ma rog, tati trebuia reprezentat in subteran sapand fantana =))

    RăspundețiȘtergere
  3. Din moment ce a fost dat un raspuns destul de aproape de realitate, cred ca ar fi bine sa explicitez intreg contextul :)

    @Carmen ... foarte draguta ideea ta, insa doar cateva elemente se potrivesc :)
    Nu fi trista! si mie mi-a fost greu, la prima vedere, "sa inteleg ce a vrut sa spuna poetul" :D

    @adriana ... tati a fost autorul, si cred ca a fost intr-adevar bucuros de ideea ce a putut sa-i treaca prin cap :)

    @doamna Marmotescu ... se vede ca-ti cunosti bine fratiorul! ori ti-a povestit el intamplarea?! :)
    In fantana nu se mai lucreaza. Din pacate este un proiect care ramane in suspans, este colmatata complet, asteptam ploi, poate-poate. Momentan se numeste doar "groapa de 18m adancime, in care am investit 6 luni de munca si peste 3000 de lei".

    Hai ca bag un LE, ca sa nu fac acest comment chiar kilometric :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu am vizualizat complet altceva. Pe bune :)))). Pot sa zic? Ar fi mai bine sa nu zic... da' zic:
    Luana si Matei au pus pe tati de-a dura pe vectorul scara si acum cresc floricele pe victima.
    Sincer, pana si eu cred ca am vazut prea multe desene animate Happy Tree Friends. Ii stii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pe bune ca nu esti normal la cap, dar asta nu e nici o noutate :D Desi ... daca ma uit mai bine ... are ceva sens ce spui tu :D copiii mei sper sa fie totusi mai normali ca tine :)
      Uite, o sa pun un update!

      Ștergere
    2. Asta e si mai si. Tati de-a dura pe scara ramane. Aia e clar. Dar chestia aia de jos e trambulina din aia elastica. Si tatii o ia din nou de la capatul scarii. Deci ce am vazut eu acolo e un infinite loop, un perpetum mobile (mai potrivit)...hehehehe. Inima mea e alturi de el! :P

      Ștergere
    3. Mda ... esti fara leac!
      Aia e o masa, are si doua farfurii pe ea!
      Scarile sunt de doua ori pt ca sunt doua et.

      Ștergere