luni, 22 octombrie 2012

Iepurasi! (sau "dunnys")

Defapt nu sunt dunnys, am confundat, sunt si mai "iepuroi" de atat, sunt rabidds :D
Cum ar fi putut fi altceva, daca au fost dibuiti chiar in casa unui Ubisoft-ist? :) si anume "cumnatul Marmotescu"! ma rog, prin lada de jucarii a piticului, defapt :)











Si echipa completa (fara ceva "maini", dar cine sta sa mai numere/caute! :) )

S-a mai adaugat echipei si un plusat, the nice/evil rabbid! se poate pozitiona cu oricare fatza spre privitor ... dupa cum ii e dispozitia :)


Foarte simpatice creaturile!
Cunoscatorii, presupun ca le stiu din seriile de jocuri, eu nu le stiam, dar mi-a placut conceptul (n-am voie sa spun cine m-a bagat in mania cu iepuroii :D), si filmuletul asta:


Sa le traiasca, sunt tare simpatici! not necessarily for kids, totusi ...  :)

4 comentarii:

  1. exact asta voiam sa zic: nu sunt dunny!!! :))) Dar am vazut ca ai schimbat, eu am avut cativa in vizita la Paris, sunt foarte activi si cu initiative asa ca trebuie sa ai grija sa nu ramai fara ei :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ii stiu pe cei de la Paris, cred ca a fost primul post pe care l-am citit la voi :)
      Din fericire nu trebuie sa le port de grija, nu sunt ai mei :) i-am ochit intr-o vizita si am zis ca nu se poate sa ramana nelaudati :)

      Ștergere
  2. Vai de mine sunt TRAZNET! TRAZNET! TRAZNET! Vreo doi as ucide pentru ei! Gata..ii caut sa-i adopt, sigur sunt unii tristi prin Europa vandalizand un magazin! Sunt traznet! Sunt indragostit. Daca mi-ai vedea ochii ai vedea cum tzasnesc inimioare roz!

    RăspundețiȘtergere