joi, 28 iunie 2012

Cofetaria Arkadia - loc de indulcit sufletul



Arkadia, suna greceste, si chiar se lauda ca au retete grecesti.
Nu stiu daca or fi sau n-or fi dar sunt buuuuuune :)
Suntem fani!



Si cum mi-e ciuda ca tot aman, si nici azi nu am timp sa scriu, iar Arkadia merita cu prisosinta, o sa va las doar niste poze, asa ca un teaser :), pe care le-am facut prin iarna, cu gand sa scriu despre ei. Cu promisiunea ca voi reveni asupra lor, am multe de scris, si de aratat :)

Cofetaria Arkadia

Cofetaria Arkadia

Cofetaria Arkadia

Cofetaria Arkadia

Cofetaria Arkadia

Cofetaria Arkadia

Cofetaria Arkadia

Cofetaria Arkadia

Cofetaria Arkadia

Cofetaria Arkadia

Cofetaria Arkadia

Cofetaria Arkadia

Cofetaria Arkadia

Cofetaria Arkadia

Cofetaria Arkadia

Cofetaria Arkadia

Cofetaria Arkadia

Si gata, mi-e ca le fac anti-reclama, cu calitatea slaba a fotografiilor mele :)

Pe scurt RECOMAND Arkadia!
Am descoperit ca si-au facut si site, foarte simpatic si profesionist, va asigur ca intr-adevar gasiti la ei toate produsele acelea aratoase, si pe cat sunt de aratoase, pe atat de gustoase.

Ceea ce m-a mobilizat sa scriu, a fost faptul ca ieri am trecut pe la cofetarie, dupa o pauza de multe luni (4-5). Domnul Scarlat, managerul, era cu treburi prin locatie, ne-am salutat scurt si politicos.
Ne-am mai intalnit, in toamna-iarna am avut multe zile de nastere in familia noastra mare, ne-am abonat la ei, cu torturile, odata ce am descoperit ce produse delicioase au.
Ocazional ne-a servit dl Scarlat, de fiecare data eram si cu copiii dupa noi, probabil ca atrageam atentia, eram usor de retinut. Evident ca mai consumam cate ceva si pe acolo, de drag si curiozitate, nu din vreo obligatie, mereu am fost incantati de produse, cred ca am gustat peste 50% din ele.
Marele avantaj, la torturi. este ca le au prezentate asa frumos, invelite in staniol, deja "feliate", poti sa-ti iei o felie (doua-trei-patru-cinci :) ) si sa te hotarasti de care sa comanzi.

Deci tangente destul de subtiri cu "patronul", insa ieri, cand eu imi luasem o prajitura Lacta (absolut divina-febletea noastra), si o savuram, patrunsa de spiritul ei, la una din masutele cofetriei-farmacii, dl Scarlat, in drum spre iesire, a exclamat "aaaaa ... tot cu prajitura Lacta sunteti!"
Mi-a cazut fatza! :)

Si cum contemplam eu asa ... la ce frumos o sa scriu despre ei, mi-a ajuns, subtil, la urechi, melodia asta




 una din favoritele noastre, a mers la fix :)
i-o dedic sotului, sper sa ma ierte ca am savurat o Lacta fara el :D

Acest post nu a fost, si nici nu va fi remunerat in nici un fel.

9 comentarii:

  1. sa stii ca nu m-am uitat la poze...:))))))))

    RăspundețiȘtergere
  2. Meriti inca o lacta pentru articol!in special pentru expresia cofetaria-farmacie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai am in tolba, povesti despre Arkadia, doar ca nu am avut timp sa scriu :)

      Si "farmacie" chiar este, este unul din lucrurile care te izbeste de cum intri, curatenia si luminozitatea dar totusi nu atat de rece sau impersonal ca o farmacie. Mai ales cu machetele acelea de torturi uriase care au aparut in incinta :)

      Ștergere
  3. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  4. De bune, nu zic nu, sunt tare bune prajiturile, dar personalul din cofetaria deschisa in Ostroveni... Fatuca aia e atotstiutoare si, in calitate de client nou, n-ai sa poti primi vreo informatie fara o spranceana ridicata, raspuns pe sfert cu jumatate de gura si ton acid. Va spun: e Dumnezeu pe pamant fatuca! Le stie pe toate in ale comenzilor si termenilor livraresti si te detesta ca tu esti un ignorant, un prost deci. Ar trebui sa fie mai atenti cu personalul, s-ar putea ca multi sa fie atat de puternici incat sa zica "pas"impulsului de a intra in cofetarie tocmai datorita acestor mimoze cu un singur neuron.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. As considera ca merita facuta o sesizare! Eu sigur as vrea sa stiu, daca un angajat mi-ar aduce un asemenea prejudiuciu, intentionat sau nu. Nici eu nu sprijin/suport "mimozele" :)
      Nici nu stiam ca au si in Ostroveni! :)

      Ștergere
  5. care dintre ele ti'a raspuns p un ton mai acid?

    RăspundețiȘtergere
  6. Am incercat si eu diferite variante de tort si mi-au placut. Am cumparat din ostroveni, desi de multe ori am ezitat sa intru pentru ca nu ma atragea amenajarea, cu colantele puse pe toate geamurile. E prea artificial, mai bine ar pune pe partea de sus si lasate sa se vada prajiturile care chiar arata bine.
    Apoi desi am intrat totusi, nu am cumparat de cateva ori din cauza vanzatoarei care are o atitudine reticenta, e mereu incruntata, nedoritoare sa dea detalii, exact cum spun si cei de mai sus, atotstiutoare si te face sa te simti aiurea daca pui intrebari.
    Pacat de produsele bune, dar sincer evit sa intru tocmai ca nu imi face placer sa interactionez cu personalul.

    RăspundețiȘtergere