joi, 28 martie 2013

Se tund boschetii!


Pardon, se toaleteaza gardul viu! :)
Nu chiar asa, dar oricum arata bine :)

  Mai multe si mai frumoase, pe Pinterest 

Ce ma surprinde pe mine, este faptul ca mana de oameni care tunde gardul viu, de pe strazile principale din oras, este foaaarte vesela. Nu vesela ca si cum ar fi luat ceva la bord in timpul programului de lucru, ci vesela ca niste oameni care isi traiesc viata frumos, si pt care serviciul nu e chestia aia groaznica care se intampla in fiecare zi. 
Nu par neaparat fara griji dar rad si glumesc pe strada (nu deranjant), in timp ce-si fac treaba. Adica o atitudine total opusa celei afisate de functionarii constipati din diverse institutii.

Ati zice ca n-au nici o grija, ca ce mare responsabilitate sa tunzi niste boscheti, fata de responsabilitatile unui om "de birou"?
Eu am vazut doar ca mainile lor inghetate, fara manusi, continua sa tunda gardul, cu foarfecele mari, metalice. Am presupus ca picioarele lor nu sunt foarte calde, in adidasii jerpeliti pe care ii poarta. Si am mai presupus ca banii nu sunt foarte multi, prin buzunarele lor. Oare ce salariu o avea un tunzator de boscheti ? :) 
Or avea bonusuri daca ii tund pe zapada ?

Cred ca tot ei erau, si zilele trecute, cei care curatau pojghita de zapada de pe trotuare, si cei care tundeau pomii in toamna, si cei ce uda aproape zilnic, vara, ghivecele cu petunii si muscate, atarnate pe stalpii de iluminat de pe strada principala. Mie mi se pare ca fac treaba buna, si multa, in orasul asta.

Si totusi, nu sunt "constipati"! Oare o fi de la lucrul in aer liber? Sau ca nu au oameni care sa faca coada in fata lor? Sigur au si ei dead-line-uri, poate mai putin stresante decat ale altora, dar parerea mea e ca se achita foarte bine de treaba pe care o au de facut.

Pe mine m-au binedispus astazi, chiar daca a trebuit sa-mi mut bicicleta, de doua ori, ca sa nu-i incurc si sa matur suplimentar, dupa ei :) 
Poate invatam ceva de la ei !

LE : sefa mea tocmai vorbea la tel cu cineva, si-i spunea "am impresia ca un instalator, sau lucrator silvic, va incepe sa fie mai bine platit decat un soft-ist !" :)
Tocmai in Valcea sa se auda afirmatia asta ?!!! :D  
Economia e varza peste tot.                  

Bottom line is … eu nu vorbeam neaparat despre bani, ci despre starea de a fi a oamenilor, si ca parerea mea este ca fericirea vine din interior, nu are legatura neaparat cu mediul exterior, sau nu? :)
 

10 comentarii:

  1. Pot sa iti spun eu, mama uneia din colegele Marei lucreaza la ADP Ploiesti. Este vorba de 6 miloane pe luna :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu dati click pe linkul din postarea de mai sus, pare sa fie un spam. Oameni frustrati care fac boti... ei nu stiu ca fericirea vine din interior? :-)

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie primul boschete nu-mi place, am senzatia ca seamana cu moaca lui Basescu...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))
      Mie nu mi se apre, dar poate daca ii lipim o suvita ... :D

      Ștergere
  5. Neavand bani multi, nu au nici griji prea mari. Cel putin asa sustin cei care sunt foarte bogati. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atat cantitatea de bani cat si cea de griji, mi se par niste chestii f subiective, si relative :)

      Ștergere
  6. Salut!
    Ai un blog interesant, am inceput sa te urmaresc. Te astept pe la mine http://filmandotherstories.blogspot.se/
    si daca ai placere sa ma urmaresti...
    :) O primavara frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere