luni, 4 iulie 2016

Acesta nu este un blog parasit!

... doar putin uitat, adica am uitat parola :)
    La inceput, adica atunci cand aveam din ce in ce mai putin timp de scris, am luat in gluma faptul ca introduceam din ce in ce mai rar parola de acces, pana la un moment dat, cand nu mai scrisesem de mai bine de o luna si mi-am dat seama ca nu o mai stiu :)  Cum timpul liber nu se inmultea de la sine, am zis ca o sa gasesc vreme sa-mi storc creierii intr-u aflarea parolei, ceea ce nu s-a intamplat ... si au trecut aproape doi ani.
Prin marinimia iubitului sot, "butonel" dedicat, s-a recuperat :)


    Mi-a lipsit blogul, mai ales cand realizam ca n-am scris in el povesti frumoase de zi cu zi, desi in creerul meu existau sub forma de postare ... insa pur si simplu nu reuseam sa ajung sa le si astern. Ce a ramas din el, pe langa povestile personale speciale pentru mine, si mi-a dat un sut suplimentar sa-l readuc pe linia de plutire, au fost mail-urile constante ale celor care imi cereau miere, kefir si kombucha. Cam toate incepeau cu ceva de genul "sti, am dat de un blog foarte simpatic, nu stiu daca mai existi dar daca da, as vrea si eu ...". Si cum eu existam foarte bine, doar ca nu virtual, cererile le satisfaceam fara repros, doar ca a ramas cuiul asta, cum sa creada lumea ca nu mai exist?! :))

    Mi se pare ca a trecut cel putin un deceniu de cand n-am mai scris, o lipsa de neiertat din jurnalul meu frumos ... din viata familiei mele si din evoluta mea ca om. Nu degeaba se spune ca vorbele zboara si scrisul ramane. Pentru mine este foarte important scrisul, imi face extrem de bine, deasemenea si cititul povestilor mele sau ale altora, din trecutul mai mult sau mai putin indepartat, asa ca sa reincepem! :)

Si pentru ca am scris destul ... (evolutia mea sper sa insemne si un scris mai curat si mai frumos, mai la obiect si mai putin insirat pe campii) sa ne delectam cu doua imagini luminoase!

Le-am numit:
"curcubeu", un copac magic: corcodusul :) (retineti "frumusetea sta in ochii privitorului"!)


si "pets" - super-indragite de copii, si nu numai (animale de companie, desi scopul principal pentru care au fost achizitionate este acela de a curata gradina de melci, atat de abundenti datorita conditiilor meteo din ultima perioada)


2 comentarii:

  1. Foarte frumos "corco-beul" vostru :-) si animalutele de companie super pufoase :-))) spune-mi, culeg doar melcii sau ataca si bunatatile din gradina?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doar melci deocamdata, dar le exilam in curtea pasarilor cand se vor coace rosiile, si vor creste si ele, nu vrem sa se invete cu narav, nici sa ne vaneze pestii rosii din iaz :)
      Isi vor fi facut treaba pana atunci, perioada asta, ultima luna, a fost crima cu melcii, de acum e ok.

      Ștergere