joi, 16 octombrie 2014

Program de miercuri

6:00 trezirea, eu, restul mai pe la 7 :)

8:00 eu, dus copilul mare la scoala, inca ne acomodam cu clasa pregatitoare,
8:30 eu, dus copilul mic la gradinita, care fusese dupa mine si la scoala,
9:00 eu, serviciu

12:00 soacra-mea, luat copilul mic de la gradinita,
12:30 soacra-mea, luat copilul mare de la scoala, cu copilul mic de mana
dus acasa, hranit, pus la odihna, pe copii


13:30 soacra-mea, plecat la cursul ei de engleza, la Biblioteca :)

15:30 soacra-mea, venit acasa, echipat copiii pt dus la cursul de teatru, la Palatul Copiiilor
17:15 eu, recuperat copiii de la teatru (ca doar nu era sa stea soacra-mea dupa ei, degeaba, o ora).
17:45 dus la balet dra, intr-o sala, la aceeasi Biblioteca :) Luat copilul mic dupa mine, ca sotul avea treaba si nu a putut veni sa-l preia

18:00 eu, gimnastica (pt spinari si diverse), cu domnisor, foarte cuminte, spectator :)
19:15 intors dupa dra, recuperat de la balet, explicat ca-i tarziu si trebuie sa plece acasa si oamenii de la sectia de carti pt copii, asa ca nu mai intram sa luam si carti, de data asta :)
20:00 ajuns acasa, obositi dar satisfacuti :)

Traiasca bicicletele! Dra pe a ei, cel mic pe port-bagaj la a mea, ca inca mi-e teama sa-l iau pe a lui, la asa traseu :) Bine ca e orasul mic si relativ sigur, si il stiu bine! :)

Teatrul, la care merg amandoi, e doar o data pe sapt, din fericire. Le place enorm, si mie, ca le dezvolta comunicarea si multe alte treburi bune, plus doamna extrem de simpatica.

Baletul e de doua ori. Luni vine dra direct la mine la serviciu, pe bicicleta ei (este la 5 min de casa, traverseaza o singura straduta), si mergem impreuna la balet, de unde eu fug sa mai rezolv diverse prin oras, apoi ma intorc sa o recuperez. Nu-s fan stat la barfa cu celelalte mamici, asa ca-mi vad de ale mele :) Fara stres ca s-ar putea intampla ceva, doamna are tel meu, stie ca nu stau pe acolo, dar pot ajunge inapoi in max 5 min. Plus stabilit diverse scenarii, cu fata, ce sa faca daca aia sau ailalta.
E miscare, postura, muzica buna, ii place, si ni s-a parut mai potrivit decat alte dansuri. Alternativa sunt karate-le, pregatite daca nu i-ar fi placut la balet. Era perfect ok si cu asta, ba chiar s-a cam bosumflat ca nu le putem face pe toate intr-o sapt :) Ar fi fost eficient, ca acolo puteau merge amandoi piticii, in acelasi timp. Vedem, poate incercam cu cel mic, daca putem pune pe hartie niste combinatii care sa ne permita, ca timp, treaba asta. Dar cred ca e inca devreme pt el, doar ce a implinit 5 ani.

Mi-ar fi placut si alte activitati pt ei, modelaj, o pictura, un instrument, poate ceva mai tehnic ... insa sunt mici si nici nu e timp, nici nu vreau sa stea "cu fundul pe scaun" atatea ore din zi, mai bine se alearga prin curte. La asta m-am gandit cu teatrul si/sau karate: una pt cap, una pt trup. Desi ... fiecare in sine rezolva ambele cerinte :)

De regula mai sunt diverse combinatii si permutari intre mine si sot, in sensul ca uneori duce el dimineata, un copil, sau pe amandoi, pe unde trebuie, sau miercurea trecuta, cand a venit la balet, la 18, sa strea cu cel mic, pana termina fata, si sa-i duca pe amandoi acasa dupa :)

Nu stiu cum rezista alti oameni cu serviciu de mai multe ore sau transport mai complicat, in orase mai mari, sau mai multe activitati pt copii! Stai ca domnisorul merge doar la una anul asta, si dra la doua! De la anul o sa decretez ca se duc singuri, daca vor, la mai multe, sa se descurce. Sau sotul asteapta cu nerabdare sa vrea vrenul la karate&co, sa mearga si el sa faca, impreuna cu ei :)

Ce simplu era cand mergeau amandoi la (aceeasi) gradinita! Si nici nu aveau activitati extra :) 
Nu pot sa spun insa nici ca ma deranjeaza programul de acum, dureaza doar putin pana intram in rutina, altfel imi place foarte tare incantarea cu care imi povestesc ce fac pe la teatru sau sa mai trag cu ochiul la ce face "balerina" :) Mai contrabalanseaza putin cu ce-mi povesteste de pe la scoala ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu