joi, 25 septembrie 2014

Orar cu pictograme!

Intram si noi in randul scolerilor ... clasa 0 deocamdata.
Este o etapa pe care eu am vrut-o frumoasa, pentru ea. Asa ca am facut din timp tot ce trebuia facut, apoi am asteptat, cu nerabdare, impreuna, sa inceapa, tot povestind frumos, si de bine, despre scoala.

Eventualele aspecte negative le vom depasi, tot impreuna, pe parcurs, ca nu-s un capat de lume, ne vor intari. E doar scoala, iar viata inseamna mult mai mult de atat, iar noi suntem alaturi de ea tot timpul, si ne asumam, fara modestie, ca pana acum am crescut un omulet foarte frumos si destept, care ar trebui sa poata face fata la orice.
Sper ca influentele din jurul ei, sa fie in continuare la fel de pozitive!

Pana acum toate bune, din toate punctele de vedere. Doar dumneaei se cam plangea ca se plictiseste si se enerva ca face aceleasi chestii ca la gradinita. Am discutat mult cu ea, ajutand-o sa depasesca sentimentul de inadaptare, care venea din schimbarea gradinitei calde si prietenose, plina de oameni cunoscuti, si inlocuirea ei cu un mediu necunoscut si plin de oameni noi.

Am incurajat-o sa se imprieteneasca cu colegii, sa fie rabdatoare cu Doamna (care le da tot fise de "bebelusi" :)) ), si sa-si dea timp sa se cunoasca reciproc, si sa inceapa cu adevarat scoala :) A! si e suparata ca nu are teme :)) I-am spus ca ii dam noi, daca vrea :)
In general i-am spus sa se bucure de ce are (multi colegi noi, potentiali prieteni, mult timp liber, inca, o Doamna pe care o place mult) si sa nu-si mai bata capul cu ce o plictiseste, sau sa vina sa discutam si sa cautam solutii impreuna, daca ea singura nu poate gasi.
Adaptarea este uneori dificila, chiar si pentru copiii cel mai bine dezvoltati.

Sa inchei, mai vedem peste o vreme, eu sunt optimista :)

Orar, dupa o idee a Laurei Frunza. Se descurca binisor cu cititul, nu stiu daca era nevoie de pictograme, recunosc ca pe mine m-a distrat foarte tare sa-l fac :)
Evident ca s-a balamucit cand a fost transformat in JPG, arata mult mai bine in forma initiala, si a fost succes maxim :)
Mi-am amintit ca si domnisorul avea un orar frumos lipit pe usa, la gradinita ... ia sa cautam!

Un comentariu:

  1. Spor mult la scoala domnisoarei, sper sa-i placa si in continuare!!! Si ai nostri au orar, Emmy are tot asa, cu multe pictograme, au si pe zi si pe luna (ca sa tina nenorocitii de parinti minte in ce zile au excursie sau cand sunt alte activitati mai speciale), al lui Robbie deja nu mai are pictograme, e concis si la obiect :-)

    RăspundețiȘtergere