miercuri, 12 februarie 2014

Tobogan la noi acasa :)

Discutam, cu o stimata doamna, despre cum organizam camerele de copii. Initial era despre spatiile pt carti dar evident ca am ajuns in balarii :) Am inceput sa-i povestesc despre faptul ca recent am facut schimb de camere cu copiii si mi-am amintit ca nu am laudat nici patul supra-etajat, nici toboganul, ca de, isi permit, daca tot au camera mare acum ... :)

Patul e super-strong, asa cum mi l-as fi dorit dar cum nu am crezut ca l-as putea gasi :)
Pare masiv la prima vedere, si chiar este :) dar e pt termen lung, si a fost facut initial pt o pereche de adolescenti, pt ca da, este second (va amintiti ca mie imi plac second-urile, da? :) ).

Am tot cautat modele o vreme, pt ca vroiam sa-l facem singuri (am mai facut diverse), sau macar schita daca nu cu totul, dar ne-am cam temut ca va iesi fie prea firav si batzait ori prea tanc :)
Am trecut la partea cu cautat de-a gata dar ne-a luat cu ameteala cand am vazut ce oferte erau, fie prea "de puscarie" fie mult prea scumpe (nu se exclud neaparat una cu alta :) ). Pana ne-a pocnit ideea de a cauta second (pe net evident), si aici am inceput sa vedem vag luminita :)

Poticnindu-ne in oferte expirate sau diverse probl de transport, intr-o seara, tot butonand, ne-a cucerit o fotografie cu maretul pat, pe mercador.ro. Am sunat, omul a fost foarte deschis si ne-a dat absolut toate detaliile pe care le-am cerut. In doua zile am facut rost de o masina potrivita si sotul s-a si dus sa vada, si sa cumpere, minunea, care era 500 de lei, rotund. Nu eruo, chiar lei :)

De la fata locului mi-a raportat ca-i de nota 20,  apoi a mai fost o jumatate de zi in care n-am mai primit vesti de la el pt ca a desurubat, transat si impachetat patul :)
Omul ne-a dat si cele doua saltele, pe care initial vroiam sa le refuz dar m-am felicitat ca n-am facut-o pt ca-s impecabile, din lana adevarata, 20cm grosime, de provenienta straineza, cum n-am vazut si nici nu cred ca o sa vad pe la noi curand.

Cateva zile mai tarziu, dupa ce a trecut si aniversarea de 4 ani a mezinului, am reusit sa-l igienizam si montam. A durat o vreme pana si-a gasit pozitia definitiva in noua camera de copii, iar ei erau in delir in privinta noii achizitii :)
Copiii foaaaarte obositi de atata munca :)
Au lasat bormasina sa hodine putin, in pat, alaturi de ei :)
Ghimizdroc in pat. 
Cat a mai comentat, dupa ce am pus salteaua si "tavanul", ca nu mai incape sa stea in picioare in spatiul dintre cele doua paturi! :)

Patul a venit insotit si de o scara-noptiera (numai ea insasi ar putea fi 500 de lei). Mie mi s-a parut cam abrupta si fara balustrada, oarecum periculoasa pt pitici. Ei nu aveau probl, se cocotau precum maimutele peste tot dar na, am zis ca poate pica noaptea de acolo incercand sa coboare. Si cum aveam eu asa o fantezie ... mi-a traznit prin cap ca ceva gen tobogan ar putea fi mai usor abordabil, pt coborare, in anumite momente.
Zis si facut, aici nici nu ne-am mai batut capul cu cautat pe net, tot ramasesem putin frustrati de la pat ca nu l-am facut noi :) Am luat ruleta si hartia si am masurat, apoi ne-am imbarcat spre un Dedeman, am mai taiat scanduri si surubarit juma' de zi, si de max 50 de lei (OMG, scrisesem 500 lei!!!) le-am facut tobogan la copii. Care tobogan nu s-a potrivit neaparat cu socoteala "de acasa" (adica a venit in alta pozitie decat cea initiala) dar l-am inghesuit, iar distractie este in continuare maxima, chiar si la 4-5 luni de la hand-made-uiala :)
Cam abrupt dar nu periculos, bun exercitiu pt niste copii cu multa energie dar ceva mai putin timp de stat pe afara ca sa si-o consume :)




Cand s-or plictisi de dansul, gasim noi un bomfaier sa-l facem raft pt conserve :)

Daca aveti nevoie de schita completa si indicatii ... ofer consultanta! :D

5 comentarii:

  1. De vis! Cum s-au inteles care sa doarma sus? Tin minte ca in copilarie (si am remarcat ca e valabil in continuare si la copiii din ziua de azi) e o adevarata fascinatie sa dormi in patul de sus. Povesteam cu o colega de birou care are aceeasi problema acum cu fetele (care sa doarma sus) si mi-am adus aminte cand eram copil si mergeam in cantonamente la ski si dormeam intr-un pat etajat lat de vreo 60cm cu indulgenta, fara opritoare sau ceva si n-am reusit sa pic din el niciodata. Pat din ala, adevarat, de cazarma, metalic, iti mai aduci aminte sigur de pe vremea "aluia" :-))) Mi-a placut la nebunie ideea cu toboganul, asta da distractie, ar fi visul oricarui junior, sa aiba propriul tobogan in camera, nu prea cred ca o sa se plictiseasca de el in urmatorul cincinal :-)))) Super! Imi place ca sunteti "handy", a iesit treaba tare buna!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desi aveam si eu impresia ca se vor bate pe locul de sus, nu prea dorm sus, nici macar acum :) Din pacate e posibil sa fie vina mea ca le-am tot atras atentia sa nu cada de sus incat cred ca i-am cam speriet :) De jucat se joaca sus dar noaptea nu dorm acolo.
      O alta explicatie ar putea fi si faptul ca sus n-am pus saltea, tocmai ca sa nu fie mai sus decat rama patului (salteaua ar veni ca intr-un fel de cutie, jum in interior, jum peste), am pus doar izoprene cat sa nu fie f tare si asternuturi, deci au o rama de 10cm de jur-imprejur in afara de acele laterale partiale, de 30 cm inaltime :)
      O sa vina si vremea sa doarma sus, inca dorm impreuna in patul de jos, asa cum dormeau si inainte sa le schimbam camera, chiar daca erau doua paturi si acolo :)
      Eu recunosc, am rau de inaltime, nu ma simt prea comod in patul de sus :D Nu are nici o legatura cu siguranta ca n-ai cum sa pici. Poate dupa ce-mi trec piticii si pun saltea si sus o sa fie mai bine, mai confortabil :)
      Multumim pt aprecieri!

      Ștergere
  2. E tare haios! Dar nu dau băieţii niciodatăpe de lături? Să cadă? Apoi dacă ai doi băieţei...îţi rod urechile! Se impune şi o minitrambulină, nu doar un tobogan.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim, si lor le place tare! :)
      Sunt baietel (4 ani) si fetita (6 ani), in ciuda frizurilor :) Si la fel de zvapaiati amandoi :)
      Aici sunt postari ceva mai vechi despre ei: Matei (http://ungrauntedenisip.blogspot.ro/2012/10/3-ani-scurta-istorie.html) si Lu (http://ungrauntedenisip.blogspot.ro/2012/11/acum-5-ani.html).

      Nu au cazut nici macar o data, desi uneori se mai prostesc si nu sunt f atenti sau fac figuri si mai aterizeaza pe langa. In planul original erau prevazute si doua stinghii pe laterale, cum sunt lateralele de la toboganele din parcuri, tocmai sa nu le alunece fundurile pe langa :) Dar entuziamul a fost asa de mare cand l-am facut, incat n-au mai avut rabdare sa le punem si lateralele, am zis ca le punem mai tarziu si dupa ce am vazut ca nu e nevoie nici nu ne-am mai stresat.
      Avem si mini-trambulina (rotunda, diametru 1,5m), tot SH, nici pe dansa n-am laudat-o insa :D

      Ștergere
  3. ce haios scrii!
    m-am amuzat tare si parca ma citezi pe mine cand scrii :)) asa traiesc si eu emotiile si grijile
    sa stii ca si eu am rau de inaltime (descoperita brusc anul trecut in toamna) si as muri de frica sa ii las sa doarma la inaltime cu toate ca ei sunt mai curajosi decat mine inclusiv sa se dea in montagne rousse :P
    sa iti traiasca piticii si sa iti aduca bucurii si veselie in viata mereu!

    RăspundețiȘtergere