duminică, 4 decembrie 2011

Week-end bucurestean, part l: Printesa (urbana rotunda) cea dulce


In week-end-ul acesta am mers trap-galop la capitala.
Ne-am pus coviltirul la titiu, am incarcat purandeii muciosi si tusitori, si dusi am fost.
Dealul Negru era liiiiber (am fost in "extra-sezon" evident, adica am plecat sambata dimineata, nu vineri dupa-amiaza cum o face toata lumea), astepta zapada sa-l imbrace in alb, spre delirul tir-istilor si al autoritatilor ... stradale, era invalui in ceata, -1 afara, 26 in masina (faceam tratament la copii, pareau sa se simta bine la aer cald si uscat, parca nici eu nu mai tuseam asa de mult).
Am intrat in Buc pe la 11, am admirat impodobelile e urmeaza a fi aprinse in seara asta, facand in minte traseul cel mai eficient pt iesitul din Buc duminica seara, adica sa vizualizam cat mai multe si variate beculete, in drum spre iesire.
La orele pranzului am debarcat la Romana, pentru a ma prezenta la Aniversarea Regala, la care, cu drag, si nerabdare, m-am invoit sa particip acum mai bine de o saptamana. Atunci cand nu stiam cat de virusata voi fi eu si ai mei.
Am promis ca ne vom prezenta in gasca completa, pe parcurs am mai taiat din componenta, si am riscat (sanatatea celorlati participanti) doar eu.
De ce ma mustra atat de tare constiinta? Pai deoarece ... pe langa faptul ca in general prefer sa-mi tin virusii doar pt mine, in cazul acesta, gazda noastra, aniversata, era chiar o proaspata viitoare mamica.
Mai era si recent scapata de o alta viroza dupa care a patimit destul de mult, nu as fi vrut sa fiu cauza unei alteia, dar egoismul din mine a invins :)
M-am bucurat ca mi-am putut plia programul si am putut participa, ardeam de nerabdare sa o cunosc in carne (ceva mai multa decat acum cateva luni, si-i sta foarte bine) si oase.
De ce-mi place mie de Printesa? Sunt nenumarate motive motive ... si i le declar pe toate, constant, de o vreme incoace :)
Este o fiinta tare calda, am descoperit-o prin primavara asta, cand am si inceput sa am timp sa mai citesc diverse pe net.
M-am indragostit instant de felul in care scrie si de omul care pare sa fie, reiesind dintre randuri, si am ramas fan for-ever. I-am citit tot blogul, integral, mi-a pus mintea pe moate cu multe subiecte, intr-o perioada in care aveam mare nevoie de asta, m-a scos din amortirea intelectuala in care intrasem si mai ales, m-a facut sa am pofta sa scriu din nou, asa timid si ne-expert cum o fac eu.
Caci ea este experta :) cu studii si experienta multa in spate si mai ales avand ... calitatea care reiese din lucrul facut de omul care se ocupa cu daruire.
Deci am ramas fan, i-am mai trimis comment-uri pe alocuri, atunci cand imi perimitea timpul, caci i-as scrie la toate posturile daca as putea, dar uneori, din jena de a fi stangace sau din lipsa de timp, nu mai ajung sa-i scriu.
Ea ne stimuleaza constant, si asta imi place enorm, si imi mai place ca reuseste sa gaseasca timp (nu-mi inchipui cum) sa raspunda in parte, fiecaruia din cei tot mai multi care ii scriu aproape zilnic, si aici este vorba numai despre blog, mai exista si ... toate celelalte activitati care-i ocupa viata in rest :)
Tine mereu legatura cu oamenii ei, nu arunca niste texte si apoi nu o mai intereseaza, sau sa nu raspunda atunci cand nu-i comvine ce se comenteaza, nu, ea isi asuma responsabilitatea pentru ce declara si se lupta pana la capat. Imi imaginez ce treaba grea si mancatoare de timp trebuie sa fie blogareala asta, eu nu am stresuri din astea :) dar presupun ca iti si da inapoi o multime de impliniri.
Asa ... si ne intalniram  ... la Books Coffee Club, e un loc foarte dragut, cald si intim, ca sufrageria unei prietene. Mi s-a parut foarte inspirat ales, sau poate l-am innobilat eu cu simtamintele astea, mergand deja chitita pe starea de bine :)
Am refuzat toata saptamana sa ma gandesc la intalnire, am avut si altele pe cap dar am si refuzat, coonstient, pentru ca m-as fi emotionat foarte tare, si nu se stie ce as fi facut (a se citi "inmuiat genunchi si refuzat sa mai particip") :)
Pentru mine a fost intalnirea cu o persoana publica, cu o perosna care mi-e pe cat de draga, pe atat de ... sus, pe un piedestal (nu s-a asezat ea acolo, ba chiar sunt sigura ca s-ar supara daca ar citi, eu am asezat-o :) ), o persoana de la care am invatat foarte multe lucruri, cu care am trait multe lucruri (caci le scrie asa de frumos incat te poti transpune cu mare usurinta in ceea ce povesteste), si pe care simt o cunosc poate mai bine decat si-ar dori :)
La cafenea era ceva lume cand am ajuns, m-am bucurat, imi place sa ma pierd in multime, sunt stangace la primele contacte daca sunt doar eu si "persoana de pe piedestal" :)
Ne-am salutat timid (nu as fi pupat-o nicicand, pentru ca nu sunt nici genul, si nici nu mi se parea potrivit), si am schimbat ... putine vorbe pe parcurs.
Eu m-am simtit foarte bine, a reusit sa ne bine-dispuna fara nici o problema, este exact asa cum ma asteptam, o tanara simpatica, spirituala, cu mintea brici si ... emotionata :)
Mie mi-a placut emotia asta, pentru ca era emotia pe care o simteam toti, pentru ca ne arata ca este la fel ca noi, pentru ca intelegeam ca a venit si ea cu sperantele ei (riscand sa fie dezamagita de numarul mic de participanti, desi ii confirmasera multi ca vor veni) si pentru ca nimic nu a fost fortat sau regizat.
Am fost vreo 30 cred, poate chiar mai multi, eu am stat doua ore, oameni tot veneau pe parcurs, altii mai plecau, fiecare se bucura ca a reusit sa ii onoreze invitatia, invitatie pe care eu nu as fi avut nicicand curaj sa o fac :) dar ea are mai multa experienta cu oamenii si oricum a recunoscut ca a durat cativa ani pana si-a facut curaj sa faca o invitatie publica, ideea era mai veghe.
Fata de Liviu, sotul Printesei, m-am simtit si mai stangace, pentru ca este un barbat extraordinar din cate mi-am dat eu seama, raritati din alea cu "si destept, si frumos, si devreme acasa" :) seamana in atat de multe privinte cu al meu, si mi-e tare drag  ... el cred ca a fost ingnorat de marea parte a invitatilor (care au fost invitate mai mult), ceea ce sper ca l-a facut sa se simta partial usurat :)
Eu ... am inceput din start gresit, desi am luat loc aproape de el dar nu prea ne-am conversat, stiam ca nici el nu se omoara dupa conversatiile fortate, si eu eram destul de emotionata, si imi si concentram atentia (ma holbam adica) la alte cateva "fetze publice" pe care, cu surprindere, le-am recunoscut pe acolo.
Toata lumea simpatica, fara fitze, fara fasoane.
Deci Liviu, cu iertaciune ... la urmatoare intalnire sper sa fiu mai relaxata, deocamdata mai "strangem relatia" pe blogul tau, ca-mi place tare mult.
M-am mai conversat, cu maxima simpatie bidirectionala, cu don'soara Monica extra-mega-super simpatica (cum sunt sigura ca erau majoritatea doamnelor si domnilor de acolo), m-am bucurat sa mai intalnesc cel putin o fata la fel de emotionata si de bucuroasa sa fie acolo, si ne-am lipit ca marca de scrisoare. Eu sunt foarte deschisa si vorbareata si ma bucur cand intalnesc persoane la fel, as mai fi stat de vorba cu ea zile in sir, si sper sa o si facem, caci mi-a fost tare-tare draga, "dragoste la prima intalnire" :)

Mie mi-a placut mult, si nu regreta Printesa, ca n-ai stat mai mult cu fiecare dintre noi, nu ne-am fi speriat, ne-am bucurat atat cat a fost, si a fost excelent pt a "sparge gheata" :)
Ciocolata calda a fost ex-ce-len-ta, nu buna :) cred ca mi-ar fi prins bine si o limonada din aia generoasa, la cum tuseam, dar tot ziceam ca plec si n-am mai luat :)

Deci concluzie ... un om de o calitate rara, frumoasa si pe afar', si pe dinauntru, ma bucur ca mi-am facut curaj si am reusit sa o intalnesc, vreau sa ma fac si eu Printesa (rotunda am fost si nu-mi mai trebuie :) ) cand o sa cresc mare :)
Asteptam invitatia la baby shower :)

2 comentarii:

  1. Draga mea,

    Iti multumesc c-ai facut efortul sa ajungi, ma bucur ca ne-am cunoscut, chiar si asa, pe repede inainte, iti multumesc pentru borcane, si sper sa-ti cunosc cit de curind intreaga echipa...

    Cit despre toate vorbele tale bune... nu prea stiu eu sa ma descurc cu ele, iti zic doar multumesc si bine-ai venit printre noi! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu ma bucur ca am fost acolo, nu a fost un efort foarte mare, sper ca nu asta am lasat sa se inteleaga. Intalnirea a fost exact cu trebuie, din punctul meu de vedere.
    Vobele mele bune ... le pui acolo la inima, sa-ti tina cald cand ti-o trebui :)

    RăspundețiȘtergere