miercuri, 28 decembrie 2011

Vine anul nou!

O fata draga este trista, anul ce se apropie de final nu i-a fost prea bland.
A incheiat cu o intrebare aparent simpla:
"Voi ce vreti sa lasati in urma din anul care tocmai se incheie? Si ce vreti sa luati cu voi?"
Multe rele se intampla in lume, pe unele le provocam, altele ne vin gratuit, unele ne intaresc sau ne fac sa credem ca nu ne mai putem ridica ...
Eu am o viata tare roz ... atat de roz, de niste ani incoace, ca ma sperii aproape :)
Evident ca nu fiecare zi e roz, unele sunt gri de-a dreptul ... dar cat timp ai ... cel putin un om care te iubeste cu totul, langa tine ... eu cred ca poti prinde aripi in fiecare zi.
Eu am trei perechi de aripi langa mine, si le tin atat de strans ... nu vreau sa-mi imaginez viata fara ei, cu siguranta daca i-as pierde as filosofa in alt stil ... nici nu vreau sa ma gandesc.
Poate ca le-am uitat prea repede pe cele rele, sau n-au fost chiar asa de grave ... acum nu mai stiu, consider doar ca am invatat ce era de invatat si le-am lasat sa treaca.
Si bine am facut, zic eu, nu are rost sa te agati de trecut. 
Nu are rost sa regreti ce a trecut. Daca ai invatat ce a trebuit atunci, fie de bine, fie de rau, el, trecutul, si-a indeplinit menirea, azi esti un om mai intelept.
Traieste clipa! cu bucurie, cu responsabilitate, viitorul este facut din zile de azi. Daca socoteala pe care ti-o faci azi e buna, si esti impacat, viitorul nu va fi gresit.
Concluzie:
Vreau sa iau cu mine in anul viitor ... omul care a crescut in anul ce a trecut, cu siguranta stiu/pot/simt mai multe decat anul de dinainte.

Sa va fie bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu