marți, 15 ianuarie 2013

Nu sunati la Grozovici!

La Policlinica Grozovici. Sau cel putin nu la numarul de tel 021.45.45.


Ieri dimineata, am avut marinimia de a o ajuta pe mama sa obtina un numar de tel, altul decat cele 3 pe care le avea, la care tzaraia de doua ori si apoi venea tonul de ocupat.
Am cautat rapid pe net, si din mai multe surse a aparut numarul de telefon mentionat mai sus. Cand am sunat, am avut placerea de a asculta monologul unui domn, la hertzi inalti, care m-a fericit cu diverse complimente si sfaturi de a intra pe unde am iesit, a zis si ca as fi handicapata, si diverse mentiuni religioase, din partea negativa a religiei.

Cu greu m-a lasat sa scot si eu doua vorbe, si sa-l intreb "da' cine sunteti dvs, daca nu sunteti Policlinica Grozovici?" Mi-a spus ca e "casa particulara". Bravo lui!
M-am amuzat, sau asa am vrut sa cred. I-am urat ca "multumim, la fel!" si am inchis. Inca imi tremurau mainile de nervi.

Probabil ca e deranjat de multe astfel telefoane, chiar m-ar tenta sa-l sun din nou si sa-l mai intreb de sanatate :) Sau sa-l intreb daca a facut vreodata ceva pt a-si atenua acest discomfort, vreo plangere sau vreo incercare sa-si schimbe numarul de tel. Nu stiu daca Policlinica stie de aceasta comfuzie sau daca o intereseaza in vre-un fel.

Oricum, vorbele emise prin cavitate bucala ... nu-i fac cinste deloc, oricine ar fi el. Si pe cat de rar am tangente cu persoane de acest gen, pe atat de rau ma enervez, desi sunt constienta ca ele exista si nu sunt chiar un procent neinsemnat. Eu prefer sa ma racoresc altfel decat injurand sau sa nici nu ajung in astfel de situatii, pentru ca se creaza un vartej din care e greu sa iesi.

Pana la urma Policlinica i-a raspuns mamei, la unul din numerele pe care le avea deja, pe la 6 seara :)

2 comentarii:

  1. Noi avem numarul de fix de vreun an si tot de atunci ne suna diverse persoane sa ne intrebe de o anumita familie. La un moment dat este obositor sa explici tuturor batranilor ca familia pe care o cauta si-a schimbat numarul. Dar asta nu inseamna ca ii iau la injuraturi.

    RăspundețiȘtergere
  2. La policlinica de altfel nu raspunde mai nimeni, eram la fisier si telwfonul a sunat intruna fix 10 minute, n-a raspuns nimeni, de ce sa raspunda?

    RăspundețiȘtergere