marți, 22 noiembrie 2011

Mesaj de aducere aminte



Copacelul acesta nu mai are, probabil, nici macar o frunza astazi. L-am intalnit recent, in una din excursiile noastre, excursie pe care am povestit-o aici.

Sedeam sub dansul si ma gandeam ca ce frumos ar fi sa ... am (timp de) un jurnal al meu, si mi s-a parut ca un fel de copac al dorintelor.

M-am mai moscait o luna, mi-am facut curaj, ca nu te poti prezenta orsicum in fata unei adunari onorabile, si ... l-am eliberat in lume.

Asa ca va astept pe la mine, va servesc cu ceai aburind, de zmeura, vorbim vrute si nevrute, o sa ma gandesc/razgandesc/raz-razgandesc despre tot ce am scris (de 3 ori pe secunda), pana imi intru in mana cel putin, o sa incerc sa fac locul acesta cat mai primitor si confortabil, ca-mi sunt dragi oamenii inteligenti si-mi place sa socializez.

5 comentarii:

  1. hai, mai cu viata, mai cu viata ! :)
    sa fie intr-un ceas bun cu blogu' , stiu cum e la inceput, nu stii ce sa scrii mai intai, ce , cum, alea alea.
    E mult pana-ti dai drumu' , ca sa zic asa, dupa aia o sa fie mai simplu, timp sa ai, si inspiratie, desigur
    In locu' tau l-as face cu de toate, si excursii, si diferite ganduri, as baga si-o reteta , mai ales ca ai si-un aparat foto care face poze frumoase. Hai ca poti ! :)
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. tot io sunt, vroiam sa-ti zic sa bagi aici toate calatoriile tale care le-ai pus si pe AFA

    RăspundețiȘtergere
  3. Sar'naaaa!
    Sa traiesti o mie de ani, n-ai idee ce bucurie mi-ai facut, AM COMENTARIIIIII :)
    O sa scriu, mama lui de timp cu cine l-o fi inventat, nu putea sa faca ziua de 50 de ore! :))
    O sa-mi vina si inspiratia pe parcurs (sper), este putin inspaimantator, acum ca l-am facut, dar nu e ca si cum as avea auditoriu care asteapta in picioare, cu respiratia intretaiata, sa scriu eu ceva :)
    Evident ca va fi un talmes-balmes de toata frumusetea, idei imi vin multe pe parcursul zilei, numai ca atunci cand reusesc sa ma adun, si sa-mi inchei toate treburile ... parca am mintea goala :)
    Multam din nou! e bine sa fi bagat in seama :)

    RăspundețiȘtergere
  4. N-ai pt ce :) , ti-am zis pt inceput scrie orice-ti vine, te legi de o intamplare de peste zi, un gand, o concluzie, o maslina, ceva. Nu te astepta la jde vizitatori din prima, astia se fac in timp, si fir-ar al dracului , sunt asa greu de multumit :D
    Avantaju' e ca deja ai admiratorii tai pe AFA, nu tre decat sa-i atragi aici unde sa scrii ce scrii si-acolo. O sa vezi ca in timpo sa scrii numai aici, si e normal, asta e locu' tau, chestia e doar sa ai rabdare si sa nu te deprimi pt zilele in care n-ai comentarii sau doar cateva vizite. Pt emoticoa e, intreaba-ti si tu prieteniicare-s pe blogspot, ei tre sa stie ce si cum
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. :)
    Chiar sa scriu despre masline! :)))))
    Glumesc, idei am spus ca am, doar ca dureaza pana ajung sa le pun pe "hartie" si nu mi se mai par asa faine, spontane sunt interesante dar ... o sa-mi iau un reportofon, sa-l am de gat tot timpul :) si pe urma ... cumpar niste timp ca sa le si pot scrie :)))
    N-am treaba cu vizitatorii, stiu ca sunt o picatura-ntr-un ocean, sau mai bine spus "un graunte de nisip" :) Daca ajung pe aici o data si le place, n-am nimic impotriva sa ramana, diferenta de opinii mi se pare constructiva, nu cred ca am de ce sa multumesc pe cineva, nu-i place nu sta, eu zic ce am de zis.
    Cat despre "adimratorii" mei (suna interesant, nu m-am gandit niciodata la ei in felul acesta :) ) ei sunt buni acolo unde sunt, sunt ... enitati separate cele doua locuri. Mi-am facut blog tocmai pt ca aveam de spus chestii care nu-si au locul acolo, si am de spus multe chestii in general :)
    Intreb, fara emoticoane ... viata e pustiu :)

    RăspundețiȘtergere