luni, 29 octombrie 2012

Caciulite haioase, de sezon, by Marmotescu

Week-end-ul trecut, cand am fost in vizita la capitala, printre altele, am vizitat si Marmotestii.
Cumnata tocmai croseta o caciulita, o Minnie.
Pe Mickey il facuse deja, mai trebuia si o "fetita", pentru perechia de gemeni, baietel si fetita, de 1 an si ceva, pentru care avea comanda.


Eu am ramas paf! Si cum pustiulica al lor era deja satul de sedintele de foto (plus diverse teste de masuratoare, ca de ... nu poti sa ai un manechin pt fiecare obiect pe care il prestezi, mai folosesti ... ce ai pe langa casa :D), pe care le mai prestase, cu diverse produse, l-a ... "folosit" pe al meu :) Domnisorul Matei a fost foarte mandru si s-a achitat de sarcina.

Prezentam Mickey:




A facut-o si pe Minnie, si a afisat-o pe Breslo, cateva zile mai tarziu:

Pe mine m-au dat pe spate si celelalte caciulite:
Leul
Pisica
Bufnita

Si ... cu mandrie, prezentam si pe domnisorul Marmotescu

Si in sfarsit si-a facut si bloooog!!!
Evident ca nu prea sta pe acolo, pt ca ... trebuie sa croseteze :D Are comenzi din toate partile, cu asa marfa ... zic si eu :D
Astept cu nerabdare sa-l vad si pe Winnie! :D

LE: la gramada :)

13 comentarii:

  1. Ce frumos este dragul meu "sot"! Acuma stii de ce m-am îndragostit eu de el! :)))))))))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ha! ce coincidenta :)))
      Am scris postul in mare fuga, cu gandul la o cu totul alta persoana. Dar ma bucur ca s-a potrivit :)
      Ia sa vin sa vad cercelul, desigur ca am uitat complet de dansul! :D

      Ștergere
    2. Uite asa e ok?
      http://www.ioffer.com/i/tunnels-8mm-ear-stretcher-piercing-plugs-ring-bulk-oieu-208279364

      Ștergere
    3. Multumesc! ai vrut sa fi blanda cu mine :)
      Asta e nimic fata de celelalte imagini,pe care le-am vazut eu, incercand sa-mi dau seama ce e obiectul ...
      Obiectul ar fi simpatic, dar intrebuintarea lui ... mai bine tac, tot ma laud ca-s toleranta :)

      Ștergere
  2. Multumesc de reclama :). Marmotescu are si pagina de Facebook, de care ma ocup ceva mai des http://www.facebook.com/pages/Marmotescu/393237137416385 si mai ales magazinul pe Breslo unde sunt chiar toate produsele http://www.breslo.ro/Shop/marmotescu .
    Lista de comenzi e deja destul de lunga, asa ca daca va intereseaza(orice, nu numai ce am facut deja...inventeaza Marmota de toate :) ) va astept cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitari cumnatei tale pentru blog si mai ales pentru ceea ce face cu manutele ei harnice si pricepute! Iti dau acest articol pe facebook, sa vada si alte fete.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumim! A prins bine treaba cu caciulitul, a gasit domeniul de nisa, are comenzi de abia mai respira :)
      Mi-a sugerat discret ca as putea sa invat si eu sa crosetez :D

      Ștergere
  4. I pay a quick visit each day a few sites and websites to read posts,
    but this website gives quality based writing.
    My web page transfer news soccer

    RăspundețiȘtergere