miercuri, 10 octombrie 2012

Concurs KaBea

Aproape de miezul noptii, trec pe la don'soara Sakura, si ce sa vad?
Ma pune pe jar, cu o invitatie la concurs! :) Si cum nu-i frumos sa refuz, sau ca sa spun drept ... cand ma macina curiozitatea ... apoi ma macina, nu gluma :) am dat un ochi, sa vad despre ce-i vorba ...
Si cum mai este mai putin de un ceas pana se inchide, dau viteza sa pot intra si eu :)

LE: concursul pare sa se fi prelungit, sort of ... inca n-am priceput exact ce si cum, mai aprofundez. Deci puteti participa, daca va intereseaza.
Eu ... ma mai gandesc, treaba cu "prelungitul" m-a contrariat putin, ca principiu, din respect pt participantii deja inscrisi, deci nu stiu daca ma reinscriu, ma mai gandesc ...

Concursul este prilejuit de KaBea, despre care am mai "auzit" pe la altii.
Nu cred ca am vizitat-o pana acum, pentru ca ... nu am o mare pasiune pt cosmeticale. Asa am fost dintotdeauna. Nici nu prea cunosc lume din domeniu, in afara de Ligia, care este o persoana deosebita si de care ma leaga si afinitati extra-domeniu :)

Dar KaBea pare simpatica, asa in viteza, cat am citit eu rapid, in jumatate de ora, ca doar nu era sa semnez ca primarul, trebuia sa ma lamuresc cine este si ce face.
De facut, face dragut, si surpriza cea mai mare a fost ca ... pare sa fie din Ramnicu-Valcea :) Deci imi pot lua premiul fara a plati taxe postale :D
Pana sa ajung la premiu insa, hai sa indeplinesc ceea ce trebuie facut, si sa ma si inscriu (ar fi bine sa nu uit sa ma inscriu! :D ).

-concurs anuntat! chiar daca asa ... pe ultima suta de ... milimetri :)
-cu produsul care imi place cel mai mult ... par ok toate toate, mi-a placut ideea de la crema contur de ochi, se pare ca incep sa am nevoie! :(
-ingredientele favorite din care sa se fabrice o crema magica pt mine sau altcineva?! ... grea treaba ... pai as zice ca cel mai de pret ingredient ar fi sa ... aibe un mic spiridus, care sa vina pash-pash, exact la timpul potrivit, si sa dea el cu maglavais pe fatza (noastra), in locul nostru, nici prea mult, nici prea putin, doar cat trebuie, la ce intervale trebuie, si sa ne si aminteasca daca e pe terminate, si neaparat sa fie mega-expert in biologie-chimie, sa stie daca ne este potrivita sau nu o crema. E bine? :D
-cu leapsa nu mai dau, ca e tarziu si se cam incheie concursul in jum de ora, nu stiu daca mai e lumea pe faza.

Magazinul e simpatic, imi place spiritul asta de a lucra de acasa, si domeniul este foarte placut. Personal, n-am prea folosit, nu am mari tangente cu domeniul, asta sunt ... Dar acus fac 30 si ... parca se cam cere, macar de acum inainte, daca pana acum am tot copilarit :D

4 comentarii:

  1. Hhihhi!! :)) :)))
    Votez la faza cu spiridusul ;)
    Pai sa vina si sa-si faca treaba.

    Succes la concurs. deci voi sunteti vecine ca sa zic asa.. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, locuim in acelasi oras :)
      Spiridusul ala ... ar fi bine sa mai aibe inca vreo 10 frati asa ... fiecare cu domeniul lui :D

      Ștergere
  2. Sloganul e frumos, dar grauntele meu n-are nevoie de creme... iar despre femeia la 30 de ani se vorbea parca de bine! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Acum abia am realizat ca nu trecusem in vizita pe la tine si imi cer scuze(rusinica mie)!
    Sincer...un astfel de spiridus as vrea si eu,ca vorba aceea,le am dar n-are cine ma da :))
    Regret ca te-am "contrariat" cu prelungirea concursului,insa pentru premiul initial,doar cele care s-au inscris pana pe data de 10 vor intra la extragere.Pentru premiul 2 cum l-am intitulat,vor intra la extragere automat si cele care s-au inscris pana pe data de 10.As zice ca sunt 2 sanse pentru cele care chiar au depus efortul de a fi "in schema "(in gluma fie spus).Iti urez succes si sper ca nu te-am dezamagit acum ca am clarificat(zic eu) :*.

    RăspundețiȘtergere