joi, 4 octombrie 2012

Cercelusii de poveste

In week-end-ul trecut, cel plin de sarbatori :) am fost vizitati si de catre cumnatii Marmotesti!
Si chiar daca nu avea nici o legatura foarte directa cu evenimentele, dra Lu, a primit in dar, de la matusa cea harnica si creativa, o pereche de cercelusi handmade.

Cercei handmade by Marmotescu

Am inteles ca modelul a fost discutat si negociat asiduu, la vizita din urma :)
Din ce retinusem eu, era ceva cu floricica albastra (se dorea roz initial, dar atat cumnata, cat si eu, ne cam crispam cand vine vorba de prea mult roz, sau sclipici! deci domnisoara a fost deturnata discret :D ) si ceva rotocoale maronii care sa inconjoare mijlocul galben al florii "ca santul de apa al unul castel" !
Probabil ii citisem ceva despre castele, in perioada aceea :)

Eu ii atrasesem atentia, cumnatei, ca se risca tare daca ii cere o descriere prea amanuntita a modelului pe care si-l doreste :) Ea nu si nu, ca vrea sa stie ce gandeste copilul!
Ce este in mintea copilului e una, ce reuseste sa exprime e altceva, si risti sa se bosumfle apoi, ca nu a iesit cum si-l imagina ea.
Dar m-am abtinut de la prea multe comentarii, pana la urma era treaba lor.

Dra a fost super-incantata de rezultat! :) Ca urmare i-a mai comandat si o bentita :D "tot roz" :))
A avut de ales, intre ispiratia proprie, si cele cateva modele lucrate anterior de matusa, adica asa

Cordeluta handmade by Marmotescu
sau asa
Cordeluta handmade, by Marmotescu
Vedem ce o sa iasa, la vizita urmatoare :)

Pana una-alta, eu am fost mai practica, si i-am comandat doua caciulite de iarna, din lana frumoasa, neaparat cu captuseala bumbacoasa, sa nu se crizeze piticii ca "ii zgarie" si neaparat cu legatori sub barba si, daca se poate, si cozoroc. La model/culori nu am dat nici o indicatie, vedem ce iese!

Asta pt ca am avut placerea sa asist la o "sedinta foto" cu caciulile cele mai noi :)
Au profitat de week-end-ul insorit si de lumina buna, pentru a face, la noi, fotografii, pe care le va incarca apoi pe Breslo, unde se desfasoara Marmoteasca :)

Mie mi-a placut foarte tare, setul din lana alba. Foarte frumos lucrat ...
Set fular+caciula,
handmade by Marmotescu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu