sâmbătă, 18 ianuarie 2014

Plastic bag dress

Aseara m-a trosnit dra cu cererea ca au proiect pt gradinita sa-si faca rochite din materiale reciclate, respectiv pungi de plastic.
Inainte sa ma inverzesc de panica am intrebat-o care-i termenul ( stiind ca ea-mi spune chestii din astea, de regula ... in dimineata zilei in care-i trebuie :) ), si mi-am amintit ca totusi e vineri seara, mai aveam doua zile pana luni, deci puteam respira cat de cat.

Motivele de panica sunt urmatoarele: eu sunt tufa si la inspiratie si la excutie de treburi dinacestea :)
De regula ma ambalez si pana la urma iese, poate uneori prea mult peste asteptari sau peste eforturile pe care ar fi dorit ceilalti participanti la proiect sa le depuna :) De aici rezulta cel de-al doilea motiv de panica: dra e cam ciufuta uneori si pana incep sa-mi vina mie ideile si sa prinda contur proiectul, ea e deja plictisita sau are complet alta idee despre cum ar trebui sa fie (de multe ori implica detalii sclipicioase, bleach!) sau se suceste de sapte ori si-mi pierd si eu rabdarea, nu ca nu i-as respecta dorintele dar uneori prea sare calul :) Mda ... mi-am amintit de episodul cu coronita :)

Mi-am amintit de vesmantul reciclat solicitat, dupa ce m-am benoclat 10 min cum sa-mi fac un suport de cercei, ca se aduna tinichelele mai ceva ca gandaceii de bucatarie, nu stiu cine mi i-o cumpara! :D Sfantul net e intotdeauna de baza.
Am cautat imagini cu "plastic bag dress" si rezultatele mi-au sarit in ochi cu miile deci m-am calmat instant. Ideea sa fie, ca ceva scotch, lipici si accesorii se mai gasesc.
Ce a fost o surpriza fff placuta insa, a reprezentata site-ul acesta.

Dupa ce m-am holbat admirativ la dansul, cateva min, am constatat ca proprietareasa este timisoreanca, ceea ce mi-a sporit si mai mult admiratia :) Imi plac la nebunie genul acesta de oameni, care reusesc sa faca chestii fantastice din nimic sau din ceva banal!

Revenind la plasticele noastre, am scotocit prin camara, in cele doua plase cu ... pungi :) si cum stiam ca ideea mea cu fustita gen tutu, din fasii colorate de pungi nu fusese aprobata (prima si singura idee la ore matinate), am scototcit dupa alte ideii, caci mi-e teama ca nici din multele idei ale Dianei, din site-ul mai sus mentionat, nu va alege nimic dra nazuroasa.
Si am gasit asta!!!
Eu zic ca merge super de rochita, nu? :D
I-am oferit chiar si gat-legau ca optiune, adica s-o mai lungim putin, ca altfel iese cu fundul gol :)
Vedem daca se aproba si ce iese pana la urma, ma duc sa caut scotch-ul si alte dichisuri :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu