marți, 2 august 2016

Vanatoarea de extraterestri

Sau "Pokemon GO" homemade :) Varianta sanatoasa la cap, pentru copii :)

Evident ca au inceput sa ne intrebe si copiii ce-i cu isteria cu Pokemonu', am zis sa le facem placerea si sa-i alergam putin. Tati a fost capul rautatilor aventurilor :) Participantii sunt: doi ai mei plus verisorul, detasat aici o perioada din vacanta, deci prichindei 6-8 ani.

Pana maine estimez ca isi vor face singuri harti si se vor hizli asa cum o faceau in iarna, cand jucau "avioanele", nu mai auzeam dialoguri inteligibile, in casa, ci doar:
 - A7
 - gol :) :) :)
 - B3
 - nimic :) :) :)
 - C9
 - LOVIT! :((

Probabil ca o sa va prezint, in curand, si harta gradinii, poate si a parcului din apropiere :)

Eu am sugerat ca cea mai buna ascunzatoare ar fi la ei in camera, unde e haos maxim, dar personal nu pot infaptui aceasta idee pentru ca am jurat ca nu mai intru acolo ... pe cand arata asa
O spionau pe Buni care vorbea la telefon,
in camera de sub a lor

Intre timp camera a devenit asa !!!

Respiram adanc si lasam copiii sa se distreze, cateva zile, cat mai au de petrecut impreuna.

Vacanta placuta tuturor, si spor la vanatoare, fiecaruia dupa ce-i doreste inima! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu