joi, 20 februarie 2014

Felicitari personalizate

Din categoria "tara arde si baba se piaptana" ...
Ca tot vine martisorul, si daca Valentinul sau altele le mai dam cotite, de martisor sigur nu scapam, ca-s prea multe implicatii :)  

Dar cum nu ne place sa dam bani pe chestii care se pierd prin sertare si cum, pe de alta parte, ne place sa facem singuri anumite treburi, am imbinat utilul cu placutul, si am zis sa facem ceva felicitari/postere/calendare personalizate, cu copiii evident, ca doar ei sunt mandria familiei, si febletea tuturor doamnelor care vor primi "martisoare" de la noi :) La calendare personalizate avem experienta indelungata, dupa cum povesteam mai demult :)
Si in plus, cum ar putea sa ramana pierdute prin sertare asemenea felicitari?
Prima cautare pe google mi-a intors niste rezultate neasteptat de satisfacatoare, motiv pt care nici n-am mai continuat cautarea, imi va fi destuld e greu sa aleg si din sutele de modele de acolo, iar daca ma "ajuta" si ei, ceea ce este inevitabil ... cred ca ar putea dura la infinit :) Dar fetzele lor, care vor "privi" in ochi beneficiarul, sigur vor smulge niste zambete :)

Acum trebuie doar sa ma hotarasc, le-am adus aici aleator pe cateva. Inca nu stiu daca merg pe varianta cu fotografiat impreuna, ori separat si pus intr-un sablon cu doua spatii pt imagini pe aceeasi pag ... 

Varianta cu calendar, ma gandesc ca e posibil sa mearga printat si A4 si atarnat pe perete, depinde ce rezolutie are, inca n-am aprofundat intr-atat
sursa

Floricele diverse
sursa


sursa


sursa


sursa
sursa

Liliac pt mama-soacra, preferatul ei :)
Sursa

Margarete pt mama, se numeste Mrgareta :)
sursa
sursa
Le-am balamucit complet! Ati prins voi ideea, nu mai stau acum sa le desnod, trebuie sa fug cu fata pe la o scoala, sa vedem care-i treaba cu inscrierea la clasa 0 :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu