marți, 18 decembrie 2012

In seara asta valsam!

Yap, tot la Filarmonica!


Tratam viroza cu indiferenta si cu muzica buna, ce ne incalzeste pe dinauntru. Adica mai mult eu, ca am nevoie, de muzica, restul le am pe toate :) Sotiul inca sa tine tare pe pozitii, nu se da virusat! Dar la cum il stiu eu ... cred ca asteapta concediul de Sarbatori, ca sa pice si el, :) Sper sa nu :)

Diana Tugui este o tanara soprana, pe care am avut deosebita placere sa o mai prind odata la Filarmonica, prin vara, si o sa ma recompensez aici, pt faptul ca in postul acela nu am mai atasat filmuletele cu care ma laudam.
Deci ... cu specificatia ca e de 100 de ori mai fermecatoare in realitate:
Filarmonica Valcea, solistii, si dirijorul Mihail Stefanescu

Soprana Diana Tugui si baritonul Sandor Balla

Domnisorul Matei! A fost captivat, pe intreg parcursul spectacolului, nici nu ma asteptam sa fie asa cuminte!

video


video

video

video



Desigur ca ne-am inscris si pt miercuri, poate chiar si cu copiii :)


LE: am scris treaba asta aseara. dar a durat atat de mult sa "lipesc" filmuletele, incat am cedat nervos si m-am culcat :)

4 comentarii:

  1. Pe baiatul meu nu am reusit niciodata sa il conving sa asculte altceva in afara de rock. S-a indragostit de acest gen si nu il intereseaza altceva, in general. Totusi, recomanda cu caldura spectacolul Notre dame de Paris, cu Garou. E topit dupa piesa Belle.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai ... Garou e intr-un mare fel! Eu zic ca e un inceput bun, spre "altceva" lasa-l asa! :)

      Ștergere
  2. De maine ma opresc cu blogul pana dupa Craciun asa ca vreau sa îti urez un Craciun fericit cu multe bucurii alaturi de cei dragi! Cu cel mai mare drag!

    RăspundețiȘtergere